Gå til innhold

Alternativ TBC "handel"


Anbefalte innlegg

Er det noen sider som sender ut CD-key's til TBC? Eller om det overhodet er mulig å få kjøpt rett og slett en CD-key og så eventuelt fått sendt cd'ene i etterkant.

 

Jeg er fortsatt litt overrasket at blizzard ikke har lansert en "oppgraderings pakke" hvor dem tilbyr deg en CD key via mail og en lenke til en nedlastbar klient for ett avdrag av kortet ditt, eller prisen av ett gamecard.

 

Jeg er vel en av dem som har vært uheldig med valg av internettside å forhånds bestille dette på, og det tyder på at jeg ikke vil få den før den 19~ mens de jeg kjenner nå allerede har den.

 

Regner vel egentlig med at ingen sender noen CD-key's ut via mail, men er ett siste desperat forsøk på å få meg det i tide :)

Ja, for avhengig. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt er det ikke det. Hvor skulle de få fungerende keys fra? Er bare Blizzard som har dem. Hvis det hadde vært så enkelt som å "cracke" algoritmen og lage falske cd-keys, hadde det vært gjort med det samme spillet kom, og ingen hadde trengt å kjøpe det.

 

Blizzard har alle lovlige keys liggende på serverne, og den du skriver inn sjekkes mot lista.

Lenke til kommentar
Selvsagt er det ikke det. Hvor skulle de få fungerende keys fra? Er bare Blizzard som har dem. Hvis det hadde vært så enkelt som å "cracke" algoritmen og lage falske cd-keys, hadde det vært gjort med det samme spillet kom, og ingen hadde trengt å kjøpe det.

 

Blizzard har alle lovlige keys liggende på serverne, og den du skriver inn sjekkes mot lista.

7723948[/snapback]

 

Hva er forskjellen på å få en key via e-mail enn å lese den av på spill esken?

Download mirror's burde jo vært/blitt lagt ut til klienten uansett.

 

Snakker ikke om noe "pirat" key's her. Snakker om å betale 300sphenn for en key. Noe man i bunn og grunn også gjør når man kjøper spillet i eske.

 

Bare man da slipper frakt o.s.v.

 

Så nei, for meg er det ingen SELVFØLGE at ingen gjør dette. Eller at det ikke er gjort.

Lenke til kommentar

7723948[/snapback]

 

Hva er forskjellen på å få en key via e-mail enn å lese den av på spill esken?

Download mirror's burde jo vært/blitt lagt ut til klienten uansett.

 

Snakker ikke om noe "pirat" key's her. Snakker om å betale 300sphenn for en key. Noe man i bunn og grunn også gjør når man kjøper spillet i eske.

 

Bare man da slipper frakt o.s.v.

 

Så nei, for meg er det ingen SELVFØLGE at ingen gjør dette. Eller at det ikke er gjort.

7724014[/snapback]

 

la oss ta litt i.. hvordan tror du at blizzard sin side ville taklet at 4 millioner skulle laste ned TBC mandag natt kl 00:01?

 

og deretter laste det ned igjen hver gang noen formaterer pc'en må kjøpe ny hd. eller noe anna stygt skjer med pc'en?

Lenke til kommentar
la oss ta litt i.. hvordan tror du at blizzard sin side ville  taklet at 4 millioner skulle laste ned TBC mandag natt kl 00:01?

 

og deretter laste det ned igjen hver gang noen formaterer pc'en må kjøpe ny hd. eller noe anna stygt skjer med pc'en?

7724065[/snapback]

 

Da ville det blitt slik Steam er hver gang det slippes nye spill der :)

CS 1.6 og HL2 var en pine!

Lenke til kommentar

7723948[/snapback]

 

la oss ta litt i.. hvordan tror du at blizzard sin side ville  taklet at 4 millioner skulle laste ned TBC mandag natt kl 00:01?

 

og deretter laste det ned igjen hver gang noen formaterer pc'en må kjøpe ny hd. eller noe anna stygt skjer med pc'en?

7724065[/snapback]

 

 

Det er allerede mulig å laste ned TBC å installere det, jeg har selv gjort det. Man får jo uansett ikke spillt det uten å upgrade account men vanlig WoW funker fordet. Og jo, om 4 millioner skulle laste ned det så hadde det ikke vært no problem over 2-3 uker, etterhvert som flere fikk filen og uploadet vidre.

 

Hvorfor laste det ned på nytt når du formaterer? #¤"# noe av det dummeste jeg har hørt, vi har da funnet opp noe så fint som DvD-r og DvD brennere og jeg er sikker på at de fleste av oss har flere hardisker.

 

Når det kommer til å selge Keys over nette. hadde vært en lettelse for mange som faktisk ikke bor så lett til. Er ikke alle som har en spill butikk rett nedigata.

Lenke til kommentar

Jeg har et litt "motsatt" problem. Spillet mitt ligger 60mil unna meg, så cd-keyen er klar. Mangler bare software.

 

Noen som har en link til en brukbar torrent eller noe slik at jeg får lasta ned gamefilene mine? Har 15mbits download, så er fortsatt en liten sjangs at jeg får med meg launch ;)

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...