Gå til innhold

Er dette katta i sekken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tips: vær litt paranoid og betal kontant, og ikke oppgi navn, når du kjøper. Greit å ikke få lisensmannen på døra.

7725218[/snapback]

Det funker ikke for meg. Jeg fikk lisensmannen på døra selv om jeg ikke eier TV. Enten var jeg uheldig eller så er det en av ulempene med å bo på dette studenthuset. Jeg betalte selvsagt ikke noe, men må trolig gjøre det til neste år.

Lenke til kommentar
Samsung LE-32R72B - koster fortsatt 10.000 på web og 12.000 i butikken. en annen versjon det her da.

7725153[/snapback]

Den koster da 9.999 kr. i butikk også den da!? Da snakker jeg om LE32R75 (R72 har jeg ikke sett i så mange butikker...)

 

Men for å svare trådstarter: Det er en god tv til 7.000 kr. absolutt.

Lenke til kommentar
Tips: vær litt paranoid og betal kontant, og ikke oppgi navn, når du kjøper. Greit å ikke få lisensmannen på døra.

7725218[/snapback]

Det funker ikke for meg. Jeg fikk lisensmannen på døra selv om jeg ikke eier TV. Enten var jeg uheldig eller så er det en av ulempene med å bo på dette studenthuset. Jeg betalte selvsagt ikke noe, men må trolig gjøre det til neste år.

7731704[/snapback]

 

Med mindre lisensmannen har følge av politi med ransakelsesordre trenger han ikke å komme lenger enn til døra.

 

Men ja, sjansen for å bli kontrollert er betydelig større når man bor på studenthjem. Masse studenter som aldri har betalt lisens før = kroner i kassa for lisensmannen. At studenter generelt har dårlig råd er jo ikke NRK's problem.

Lenke til kommentar
Tips: vær litt paranoid og betal kontant, og ikke oppgi navn, når du kjøper. Greit å ikke få lisensmannen på døra.

7725218[/snapback]

Det funker ikke for meg. Jeg fikk lisensmannen på døra selv om jeg ikke eier TV. Enten var jeg uheldig eller så er det en av ulempene med å bo på dette studenthuset. Jeg betalte selvsagt ikke noe, men må trolig gjøre det til neste år.

7731704[/snapback]

 

Med mindre lisensmannen har følge av politi med ransakelsesordre trenger han ikke å komme lenger enn til døra.

 

Men ja, sjansen for å bli kontrollert er betydelig større når man bor på studenthjem. Masse studenter som aldri har betalt lisens før = kroner i kassa for lisensmannen. At studenter generelt har dårlig råd er jo ikke NRK's problem.

7737914[/snapback]

 

Trikset blir vel å ikke slippe ham inn. Dessuten går det rykter om at han var her for ikke lenge siden (skal ikke bo her lenge). Kanskje jeg skal lære meg hvordan jeg tar ut dekoderen fra Tv`n, jeg har hørt at det også skal holde.

Lenke til kommentar
Tips: vær litt paranoid og betal kontant, og ikke oppgi navn, når du kjøper. Greit å ikke få lisensmannen på døra.

7725218[/snapback]

Det funker ikke for meg. Jeg fikk lisensmannen på døra selv om jeg ikke eier TV. Enten var jeg uheldig eller så er det en av ulempene med å bo på dette studenthuset. Jeg betalte selvsagt ikke noe, men må trolig gjøre det til neste år.

7731704[/snapback]

 

Med mindre lisensmannen har følge av politi med ransakelsesordre trenger han ikke å komme lenger enn til døra.

 

Men ja, sjansen for å bli kontrollert er betydelig større når man bor på studenthjem. Masse studenter som aldri har betalt lisens før = kroner i kassa for lisensmannen. At studenter generelt har dårlig råd er jo ikke NRK's problem.

7737914[/snapback]

 

Trikset blir vel å ikke slippe ham inn. Dessuten går det rykter om at han var her for ikke lenge siden (skal ikke bo her lenge). Kanskje jeg skal lære meg hvordan jeg tar ut dekoderen fra Tv`n, jeg har hørt at det også skal holde.

7747626[/snapback]

Vel, du må også fjerne tuneren og den er jo innebygget i så og si alle tv'er. Kjøper du en monitor og fjerner dekoderen så slipper du unna...

Lenke til kommentar
Samsung LE-32R72B - koster fortsatt 10.000 på web og 12.000 i butikken. en annen versjon det her da.

7725153[/snapback]

 

Må bare nevne at det er feil.

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=45986 (internett)

og i butikken får du den for 9000,- på hifiklubben (8499,- på nettet).

 

Men hvis trådstarteren ikke har kjøpt tven enda vil jeg anbefale deg å ta en tur til hifiklubben å få test denne tven, samsung R72. (hvis det er i nærheten)

Du får sikkert også presset den ned til 8499,- tenker jeg.

 

Jeg har sett på S71 og R72, og R72 virker mye bedre etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...