Peep Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Hei, Måtte bare stikke innom for å reklamere for det beste gaming communiten jeg har vært med på i et Online spill noengang. Jeg regner med de fleste vet hva SA-MP er, en multiplayer mod for San Andreas http://www.sa-mp.com/ Dette må være no av det morsomte jeg har vært borti noengang, http://samp.chillpoint.nl/ Her har vi alt fra gjenger (Det største er Morrelos og Mafia) til Politifolk og Prostituerte. Dette er stort, og alle kjenner alle og vi er veldig velkommne for nye folk. Server addresen er : 81.236.138.23:47000 Passordet er : "nodeathmatch" De er strenge på reglene og cheating, og blir slått kraftig ned på. Du ser aldri en cheater på Chillpoint. Server regler : http://samp.chillpoint.nl/forum/viewthread...&thread_id=1170 Commands: http://rules.chillpoint.nl/ Kontakt meg gjerne via forumet der, jeg heter "Carlito". Vi er veldig åpne for nye mennesker, så nøl ikke!
Kimelimm Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Sorry det er ikke lov til å reklamere her! Rapportert!
Hr. Jenssen Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 (endret) Hva er det du prater om, Kimmag? Det der er ikke reklamering. Ikke reklamering av den typen som Gamer.no ikke tillater. Når de sier reklamering, så mener de at det ikek er lov åreklamere for varer man vil selge, etc. Forresten, den serveren deres hørtes veldig kul ut. Jeg skal definitivt få prøvd den ut så snart som mulig. Fint at det finnes servere med passord og admins som lemper ut cheatere og irriterende deathmatch-folk. Jeg spilte på en del sånne servere i VC-MP i sin tid, og det var veldig artig på de få serverne hvor man ikke hadde cheatere o g deathmatchere. Endret 15. januar 2007 av Hr. Jenssen
Kimelimm Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 (endret) Ok, Da sier jeg unnskyld. Den serveren så veldig bra ut, men må skaffe meg GTASA! EDIT: Han sa jo "Måtte bare stikke innom for å reklamere" da trudde jeg det VAR reklamering Endret 16. januar 2007 av Kimelimm
Hr. Jenssen Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 (endret) ARGH! Nå får jeg faen ikke til å joine noen servere! Jeg har nylig bare spilt SA i singleplayer, og har installert en hel haug med mods. Derfor avinstallerte jeg SA, reinstallerte det, la inn 1.01 patchen, lastet ned SA-MP 01b og installerte det også. Men nå klarer jeg ikke å joine serverne lenger! Før gikk det helt fint, men nå... Jeg starter opp SAMP, så kommer den server-ruten opp. Alt funker fint. Jeg får lagt til Chillpoint-serveren, osv. Men så, når jeg joiner, kommer jeg bare inn på singleplayer-SA! Loading-skjermene er fra SA-MP, men jeg klarer ikke å joine noen servere. Havner bare inn på hovedmenyen hvor jeg kan starte et nytt singleplayer-game! Noen som kan hjelpe meg? Har veldig lyst til å spille på denne serveren. EDIT: Aha. Fant det ut nå. Kan visst ikke ha 1.01. Jaja, da blir det enda en reinstall da. Endret 16. januar 2007 av Hr. Jenssen
Peep Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Hei igjen, Hmm, merkelig feil du har der. Forresten, den patchen er ikke nødvendig tror jeg, men problemet ditt har nok garantert et svar her et sted : http://forum.sa-mp.com/index.php?PHPSESSID...9u10&board=29.0
Hr. Jenssen Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Nei jeg fant det ut. Måtte ha 1.0 versjonen av spillet, og jeg hadde patchet det. Spilte det masse nå i kveld. Virkelig artig.
Peep Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 Nei jeg fant det ut. Måtte ha 1.0 versjonen av spillet, og jeg hadde patchet det. Spilte det masse nå i kveld. Virkelig artig. 7739639[/snapback] Flott Hvilket nick går det under da? Anbefaller også sterkt forumet, der man diskuterer "Gjenger" og diverse events.
Hr. Jenssen Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg går under nicket "MeTa][iC" (Metallic) med [NOR] foran. Forresten, jeg snakkam ed en del folk på serveren, og de sa at jeg kunne registrere meg, så ville pengene mine fortsatt være der neste gang jeg blir med å spille. Hvor registrerer jeg meg da? PÅ Chillpoint-siden?
Peep Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 Jeg går under nicket "MeTa][iC" (Metallic) med [NOR] foran. Forresten, jeg snakkam ed en del folk på serveren, og de sa at jeg kunne registrere meg, så ville pengene mine fortsatt være der neste gang jeg blir med å spille. Hvor registrerer jeg meg da? PÅ Chillpoint-siden? 7742742[/snapback] Du må nesten registrere både på siden og serveren På serveren er det /register "Passord" Men du må ha spilt en time, forumet er selfølgelig eget valg Men anbefales.
Hr. Jenssen Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Hmm, er serveren nede nå eller? Når jeg går inn på SAMP-browseren får jeg bare opp "retrieving info", og serveren har 9999 ping og ingen spillere, som om den var nede. Er den det?
Villanden Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Hr. Jenssen: server has new ip:port 81.236.129.174:47000
Hr. Jenssen Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 (endret) Ah, så sannelig! Jau, da blir det mer SAMP på meg i dag! EDIT: Nope, den nye serveren er også nede. Endret 25. januar 2007 av Hr. Jenssen
Villanden Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Vil også anbefale GTA.ru Mini-Missions En server med masse forskjellige oppdrag. F. eks. snut som skal hente smultringer, og det andre laget skal hindre dem osv. Eller at begge lag skal stjele det andre lags lastebil og frakt den tilbake til basen. Masse forskjellig, og veldig morsomt. adresse: 212.42.38.84:7779
lceman™ Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Meget forvirrende å bare kaste seg ut i Chillpoint, tror jeg trenger litt tid på meg til å fatte... noe som helst..
Hr. Jenssen Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Nei for tiden spiller jeg bare på Chillpoint. Ble nettopp med i mafia'en. Dessuten er det mye bedre med sånne regler og sånt som de har på Chillpoint-serveren - og dessuten blir alle cheatere automatisk kicket fra Chillpoint av anti-cheat-systemet.
lceman™ Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Chillpoint er gøy, tilbringte dog mesteparten av tirsdagskvelden i fengsel for diverse trafikkforseelser Tror jeg skal begynne å spille som maktmisbrukende politimann
Hr. Jenssen Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Bare pass på at du ikke spammer eller gjør urettferdige ting. Da blir du raskt kicket av stramme admins.
Villanden Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Det er du som er Carlito ja Peep.. Kaller meg Oluf. Mener å huske at du drepte meg to ganger her en dag da jeg prøvde å arrestere deg. Men er ikke helt sikker, mulig jeg klusser. Endret 2. februar 2007 av Villanden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå