langtongting Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 En MMORPG satt i Piratenes Univers. Dette ser ut til å kunne bli gøy. Jeg skal i allefall sjekke dette ut. Prøve å komme med på BETA-testing! Jeg reserverer herved Navnet: "Guybrush Threepwood". Pirates of the Burning Sea Cred til MadDog777 som gjorde meg oppmerksom på dette spillet.
LordjOX Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Har holdt et halvt øye på dette spillet i over et år nå, det har blitt utsatt endel men ser endelig ut til å få release i sommer. Men jeg tror utviklerne gjør spillet altfor carebear vennlig, da man visstnok ikke mister skipet sitt hvis det blir ødelagt osv og man kan ikke dø men respawne med skipet ved nærmeste havn. Litt fjollete men er vel for ikke å skremme vekk enkelte folk... Virker også som det ikke er så mye å ta seg til og har lest at for å pvp så blir man trukket ut i et lotteri om hvem som får lov til å sloss. Da er man ikke pirat osv i sin egentlige forstand....
Brighto Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 (endret) [...]Virker også som det ikke er så mye å ta seg til og har lest at for å pvp så blir man trukket ut i et lotteri om hvem som får lov til å sloss. Da er man ikke pirat osv i sin egentlige forstand.... 7728115[/snapback] Er desverre svært mange som trur dette, og det er delvis feil. PVP-kampane om ulike havner vil dei som får vere med bli uttrekt ved lotteri, ellers kan du som pirat angripe kva enn du måtte sjå. Kampane om havnene vil bli utløyst når innbyggjarane i ein havneby er vorte lei nasjonen som eig byen. Dette kan spelarar påverke/motverke ved å t.d. oversvømme marknaden i byen med billige engelske varer (Innbyjgarane blir meir positive til England), sabotere forsvarsbygg etc., blokkere for handelsskipa til nasjonen som eig byen osv... Denne kampen kan tilslutt kuliminere i ein stor PVP-kamp om byen mellom to nasjonar. Denne kampen er begrensa til eit visst antall spelarar (Hugsar ikkje i farten kor mange, men det er mange nok til at det blir dei mest massive kampane i spelet). Til vanleg vil piratar kunne angripe skip som vanleg og starte pvp-kampar mot spelarstyrte skip. Desverre er det mange som ikkje har fått med seg denne skilnaden. Endret 15. januar 2007 av Brighto
Hr. Jenssen Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 (endret) SELVSAGT gleder jeg meg til dette spillet! Et nytt piratspill à la Pirats og PotC, bare på nett! Gleder meg mer til Captain Blood, et annet piratspill fra Akella, men Burning Sea gleder jeg meg nesten like mye til. Endret 16. januar 2007 av Hr. Jenssen
Kasp Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Har fulgt dette spillet siden før sommeren 2006 og må si at hvertfall konseptet til spillet virker utrolig bra. Gleder meg til å kunne bombardere andre med skipet mitt og ta litt klassiske hanskedueller. ;D
Stig Jøran Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Konseptet virker veldig bra, håper bare de klarer å få havet til å virke "ekte". Men blir det sånn måntlig betaling ?
Kasp Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Konseptet virker veldig bra, håper bare de klarer å få havet til å virke "ekte". Men blir det sånn måntlig betaling ? 7734169[/snapback] Jau. Les FAQ på sidene deres.
LordjOX Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 En liten oppdatering, de har lagt til avatar combat og slik at man kan borde andre spillere med seg og sitt mannskap. Til og med få sine venner til å hjelpe. Da går skipet og all "phat lewt" til den vinnende parten. Pluss full spiller-dreven økonomi og alt det andre så begynner dette å likne mer og mer på EVE-Online i piratversjon. Gleder meg Et litt nylig videointerview som nevner noe av det jeg skrev http://www.joystiq.com/2007/02/28/nycc-pir...-sea-interview/
Phoenixs Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg vant beta access til dette spillet for en tid siden. Har ikke fått access enda Men venter i spenning. Dette kan bli artig.
Kenny™ Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg søkte på Betatilgang i dag... håper virkelig jeg får prøve det. ser kjempebra ut.
mortenmm Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Har holdt øye med dette spillet en stund nå, sm nevnt ovenfor er konseptet virkelig bra. Var det slik at spillet bare kom ut i USA? Mener jeg har lest det et eller annet sted
ØysteinT Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Spillet har enda ikke kommet ut, det er i beta status. Men det skal komme ut i hele verden, ikke bare i USA.
mortenmm Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Spillet har enda ikke kommet ut, det er i beta status. Men det skal komme ut i hele verden, ikke bare i USA. 8600761[/snapback] Gode nyheter, da er det bare til å vente til juni da...
Crispin Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Har også holdt et halvtøye med spillet, men mindre og mindre desto mer det blir utsatt, men et slik spill må jo ha enormt potensiale? Har trua på at dette kan bli nytt og veldig spennende, pirater er jo egentlig tøffere en standard fantasy(selv om jeg er veldig glad i fantasy)
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 (endret) Endeleg eit spel eg kan spele i vente på AoC. Dette ser lovandes ut. Eg skal melde meg på betaen no Eh, kor kan eg fylle ut applikasjonsforma? Endret 13. mai 2007 av Slettet+987123897
Belfez Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 signa opp for beta, ser morsomt ut, blir enten det her eller age of conan
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 You're either not a member of our forum, or you're not logged in. In order to fill out our beta application, you'll need to be logged into a valid forum account. If you're already a member, you can login here. If you're not a member yet, you can register here. Registration is fast and easy, and requires only a valid email account.Why can't I find the beta application form? This is the correct page for the beta application form, but it’s not being shown because you either haven’t confirmed your forum account, or logged into the forum. Once you do both of these things, refreshing this page will show you the beta application form. Why do we require you to register for the forums? Our forum software is a robust and tested solution for preventing spammers, automated scripts, and bogus email accounts from registering. We don't require that you post to our forums, or even visit them ever again (though we hope you'll stick around and see what our forums have to offer). Your registration is solely to ensure that you, filling out the beta application, are an actual human being. Thank you for your patience! Eg trykkar på liken der det står log in, eg blir vidaresendt til forumet der eg allerede er logga inn. Kva gjer eg feil?
SesamSesam1 Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Cred til MadDog777 som gjorde meg oppmerksom på dette spillet. Yarr me matie! Tror dette spillet kommer til å bli bra. Alltid drømt om et MMO spill lagt til piratverdenen... Når det gjelder valg av faction i spillet så er jeg ikke i tvil. I toppen av masten vil det nok henge et Jolly Roger
Dr. Mobius Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Jeg har ikke sett eller hørt noe om dette spillet før, men som superpirat... Eh, piratfan.. Så ser jeg veldig frem til dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå