Gå til innhold

Djuice problemer - 2 abbonement, hjelp?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

For en liten uke siden bestilte jeg Nokia 6288 med Djuice Magnum fra Djuice. Men, det sto ubekreftet 12.1.2007 når den skulle komme på lager igjen. Så, jeg sendte dem en mail og spurte herved om de hadde en anelse når de ville få den på lager igjen.

 

Jeg fikk som svar:

 

"Hei,

Takk for henvendelsen!

 

Det stemmer at det denne innporteringen har blitt kansellert.

Grunnen til dette er fordi har blitt lagt inn bestilling på dette i XXXX XXXX XXX,men det står registrert på deg hos din nåværende

leverandør.

 

Man kan dessverre ikke ta et navneskifte samtidig som man skal

portere et mobilnummer.

 

 

Vi vet dessverre ikke når vi får inn denne telefonen"

 

- Med andre ord, de svarte først og fremst på noe annet en det jeg spurte om. Men, jeg tok den beskjeden der som at bestillingen min var blitt kanselert, så jeg bestilte dermed en ny telefon, Samsung D900 med samme abbonement, altså Djuice Magnum.

 

 

Så, jeg vil dermed få 2 telefoner, og 2 abbonement.

 

2 telefoner er forsåvidt greit, jeg kommer ikke til og bruke begge. Men, hva med de to abboenementene ? Vil disse tre i kraft med en eneste gang, eller starter de opp når man trykker inn Pin-kode ?

 

 

Håper noen har noe fornuftig og svare :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis innporteringen er kansellert, vil antageligvis ordren også bli kansellert? Du kan jo sende en mail til Djuice å høre.

 

Jeg tipper at du får det siste abonnementet og D900, som var den siste bestillingen du gjorde. Hvis det er innportering du gjør, så vil abonnementet starte ti virkedager etter porteringen ble bestilt. Når du taster inn PIN-koden er uviktig i denne sammenhengen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...