Gå til innhold

Styre iTunes mens jeg spiller CS.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Jeg hører på en god del musikk når jeg spiller public, men noen ganger kommer det dårlige sanger. Og det er skikkelig irriterende å gå ut i Windows bare for å bytte sagt, så spørmålet mitt er. Hvordan kan jeg styre iTunes, altså bytte sang, endre volum osv. :)

Takker for alle seriøse svar, m.v.h neadii :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo diverse tastatur med multimedia taster. Jeg bruker WMP 11 og har play/pause, forward osv. på tastaturet, så jeg bare trykker der.

Du kan jo se om du får lagt til hurtigtaster i iTunes, og da velge enten en slik tast du har på tastaturet, eller noe slikt som ctrl+shift+n for next.

Men tenker du på via console?

Skrevet

Er samma om det via console eller ikke. :) Men jeg kun interresert i å bruke iTunes (ikke winamp, wmm etc.) og jeg vet at noen av de programmene som gjør slik at man kan styre winamp, itunes osv. kan få deg vac-bannet, så jeg vil ha noe sikkert. :p

• 2 uker senere...
Skrevet

Er det mulig å gjøre noe så vanskelig?

I Winamp så enabler du Hotkeys. Da trykket du bare CTRL+ALT og forskjellige taster, så kan du styre alt mens du spiller.

Skrevet
Han sier jo at han ikke vil bruke winamp fordi da kan han bli vac bannet.

7838818[/snapback]

Han sier vel faktisk at enkelte av programmene man kan bruke for å styre Winamp, iTunes o.l. med kan registreres som juks av VAC.

Hvis du enda ikke har funnet noe som virker, vil jeg anbefale Winamp, selv om du sier du vil bruke iTunes.

Skrevet

Haha, VAC-bannet på grunn av Winamp? Tror jeg nok ikke, du.

Hører veldig ofte på musikk mens jeg spiller public, og jeg har brukt både Winamp og Mediamonkey, og jeg har ikke blitt bannet, så.

Skrevet

Har du Winamp, og aktiverer hotkeys, så kan du styre musikken ingame.

Eller, om du har, så kan du bruke mediaknappene på tastaturet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...