Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor: Trege utenlandsforbindelser?


Anbefalte innlegg

den funker fint hos meg med Telenor Basis (bor i Mandal)

7726895[/snapback]

Nå funker det hos meg også..endelig. Ser at det er mange bilder i diverse artikler/fora rundt om på nettet som er hostet i området det har vært problemer, alt unntatt bildene kommer fram...

 

Men nå ser det altså ut til å fungere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Godt Telenor legger ut info på driftsmeldinger som vanlig da

 

http://www.online.no/kundeservice/driftsmeldinger/  :nei:

7726629[/snapback]

Lite med driftsmelding der ja, men jeg fant dette under planlagt vedlikehold.

 

Planlagt vedlikehold 15.01.07

 

Vedlikehold mellom 01:00 og 06:00 vil berøre ADSL-kunder og telefoni-kunder i følgende områder:

 

Tromsø

Frogner

Elverum

Forus

Økern

Oslo-Sentrum

 

Enkelte Adsl-kunder kan oppleve ustabilitet og kort brudd grunnet vedlikeholdet.

....

Burde jo vært ferdig med dette nå skulle en tro.

 

Har (som flere andre jeg kjenner heromkring) vært plaga med lag og blitt koblet ut av spill på nett i noen dager nå. Husker ikke når det begynnte. Hos en var det samme koble inn og ut msn som en annen her litt lengre opp i tråden.

(Troms)

 

Får håpe dette blir rettet snart. (Slik at jeg kanskje kan spille litt til i kveld etter jobb :) )

 

---

V

Lenke til kommentar
Det er en sånn slags årlig greie det her. Er en ruter i London eller no tror jeg som krasjer eller et eller annet rundt denne tiden :p

7740888[/snapback]

hehe...

Den største faren for driftsans er rundt nyttår. For da har alle it folk hatt fri og skal prøve ut nye ting når de kommer på jobb etter jul. Desto lengre fri desto mere it driftsstans...

(mandager er også utsatt)

Lenke til kommentar
200ms til youtube i dag... samme som det vært den siste tiden her....

7740835[/snapback]

Jeg synes 'tuben stort sett har vært rask siste to døgn, men lurer på om de har innført en ny policy der(?) dvs. at video'er med veldig mange tidligere view's er prioritert og lastes raskt ned, mens video'er med få/mindre view's ofte går tregt/stopper opp. :hmm: (dette i tillegg til Telenor utenlandslinje problemet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...