Gå til innhold

hvor spiller "du" på banen?


F.torres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Peter Crouch er en fin inspirasjonskilde, men jeg fant rimelig fort ut at basket var sporten for meg. ;)

7730269[/snapback]

 

Ja du så på crouch og sa til deg selv: "Ikke si at jeg er like ubrukelig som han? Og ser jeg like teit ut som han når han gjør hva som helst?" :!: :p

 

Men on topic: Spilte venstre ving, men burde spilt sentral midtbane og vært ballfordeleren på laget. Styrkene mine var godt overblikk og en silkefot. Svakheten var på den tiden dårlig trenet, for feig i det defensive spillet og elendig på hodet.

Lenke til kommentar

Jeg er høyreback, men kan flyttes opp på høyrevingen om det er nødvendig. Eneste som hindrer meg i å spille ving er egentlig kondisjonen. Ellers er kvalitetene inne, ikke minst en dødelig nøyaktig innleggshøyrefot :wee:

 

Ok, kanskje ikke helt på Beckham-nivå, men jeg er langt bedre på innlegg enn på skudd mot mål. Jeg har nå spilt i, tja, 4 hele sesonger for det laget jeg er på nå, og har ennå ikke et eneste mål i offisiell kamp...

Lenke til kommentar

Spilte i min tid venstre midtbane/ving. Og i noen tilfeller venstreback.

 

Da laget mitt gikk i oppløsning og jeg jeg ble med å spille med de som var 1 år eldre, satt de meg som spiss. Putta 3 mål i første kampen, men så etter et halvt år gikk det laget også i oppløsning. Og da bestemte jeg meg for å slutte med "seriøs" fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...