Gå til innhold

Fikk "wallhack" pga MSN pop-up

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://img206.imageshack.us/img206/4574/msncswalhackrk4.png

Bildet er tatt når jeg spilte mot bots (har ustabilt nett, så kan ikke alltid spille på nettet. Nok om det.) Har også fått det på public, bare glemt å ta SS da.

Det er kanskje ikke så lett å se, men hvis du ser på de til høgre, så skulle de ha vært skjult av et hvit skap som skal stå der.

Det som skjer er at jeg av og til får msn pop up om at noen har logget på. Og da hender det ( veldig sjelden da, skjedd 5 ganger kanskje), at det ser ut som Pcen skifter mellom pop-upen og CS veldig fort, slik at begge deler begynner å "flashe".

Men det er bare spillerene som blir synnelige, som dere ser på bildet er de veggene som ikke har noen spillere bak seg helt vanlige.

Ikke akkurat som om det er ett problem, men bare lurte på om det var en vanlig bug? :p

Jeg bruker ikke cheats og har heller aldri hatt cheats, det er ikke wallhack eller lignende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kompis av meg har en bærbar pc, faktisk med ati skjermkort, og når han slår capslock av/på, så kommer det status på om caps er av eller på, og den kommer over cs og gjør så han ser gjennom enkelte vegger.

Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet

Jeg som oppdaterte driverne for en stund siden...

Neida... Er sikkert vanlig.

Skrevet
Hvorfor oppdatere?  :whistle:

7713781[/snapback]

Tja, tolker ikke VAC at det er no feil, kanskje en RADAR admin gjør det (om du spiller på radar server) :p

Skrevet
Hvorfor oppdatere?  :whistle:

7713781[/snapback]

Tja, tolker ikke VAC at det er no feil, kanskje en RADAR admin gjør det (om du spiller på radar server) :p

7713951[/snapback]

Tviler på at VAC merker det.

Spørs hvordan du bruker det.

Skrevet

Tviler på at noen gidder å bruke det hyppig nok til å faktisk få fordel ut av den midlertidige wallhacken:p

Skrevet

Vel, det letteste er jo å enten lukke MSN eller skru av de meldingene, og det blir ikke noe problem :innocent:

Skjer BTW ikke med meg, og jeg har ATi drivere fra i fjor (de nye klarer jeg ikke spille CS med :dontgetit: )

Skrevet

Ja det er ikke uvanlig.

Jeg får en bug noen ganger hvis jeg legger ned cs (ut ut i windows) og tilbake i cs. da hender det at personen jeg speccer plutserlig er inne i en vegg eller under bakke. Da ser jeg gjennom de veggene som han er inni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...