Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Frustrert og nede uten henne


Anbefalte innlegg

Går i klasse med jenta jeg er forelska i. Vi er venner, og henger ilag på skolen hele dagen. På fritida er vi ikke så mye sammen enda, men vi har jo nettopp blitt kjent.

 

Sliter mentalt når jeg er hjemme etter skoledagen og i helgene. Jeg sitter hjemme uten mål og mening. Nesten det eneste jeg tenker på er henne, og det kan være ødeleggende. Lekser blir ikke gjort, vennskap blir ikke pleid skikkelig. Det er kjedelig rett og slett. Vennene mine gidder jeg ikke dra til, da jeg stort sett av tiden er helt borte. Og de trenger ikke se meg sånn.

 

Noen som har råd?

 

Liker virkelig denne jenta, og føler jeg har sjangs.

 

Hun har hvertfall ikke noe imot meg, men om det er en nær venn hun vil ha vet jeg ikke.

 

Kan være veldig ødeleggende å spørre henne/fortelle henne om hvordan ting er.

 

Noen som har vært i dilemmaet før? Trenger virkelig å vite. Kanskje man kan hinte til noe på msn?

 

Gutt, snart 17

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

be henne med på date. en kino fårst, ikke siste forestillingen, vis det går en rund 1800 er det bra.etter på drar dere en plass å tar en matbit, og prater om filmen :)

da er det i boks,

 

blir hun med er hun interisert, sier hun nei og ikke har en grunn, da er hun vel ikke interisert, men det er jo masse fisk i havet vettu :)

Lenke til kommentar

Vel, jeg klarte å drite meg litt ut når det gjaldt hinting på msn, tror jeg heller ville avtalt noe på fritiden som noen sier. Spør helt seriøst ansikt til ansikt om hun kanskje vil finne på noe senere en dag, kino og kanskje spise litt etterpå. Er egentlig ikke så ille som folk skal ha det til, du er egentlig ganske heldig som tydeligvis kjenner henne nogenlunde godt fra før av. Jeg skulle tro det gjorde det meste mye bedre :).

Lenke til kommentar

Ja, skal prøve å få til noe med henne på fritida en dag.

 

Men noen som har tips når det kommer til at jeg ikke gjør annet enn å tenke på henne når jeg sitter hjemme?

 

Huff, har sitti her nå hele dagen etter at jeg kom fra skolen. Klarer ikke få henne av hodet mitt. :/ <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...