Gå til innhold

Slettet cd stasjonen, hvordan finne den igjen?

TheKims

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har på en eller en annen måte klart å slette cd stasjonen. hvordan kan jeg få den tilbake? har ikke den minste anelse om hvordan dette kan ha skjedd. håper noen kan hjelpe :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sjekk i legg til ny hardware. Kanskje den dukker opp hvis du prøver å legge til ny. Vet ikke noen andre måter en det.

Endret av Toffer91
Skrevet
Sjekk i legg til ny hardware. Kanskje den dukker opp hvis du prøver å legge til ny. Vet ikke noen andre måter en det.

7708045[/snapback]

har prøvd å leite igjennom hele systemet men det er sporløst forsvunnet. kommer opp en feil melding når jeg trykker på snarveien. stasjonen eller nettverkstilkoblingen som snarveien snarvei til cd-stasjon.ink viser til, er ikke tilgjengelig. kontroller at disken er riktig satt i eller at nettverksressursene er tilgjengelig, og prøv på nytt. skjønner absolutt ikke hvordan dette kunne ha skjedd, skal det gå ann å slette den helt? tragisk visst jeg må formattere hele hardisken :cry:

Skrevet
Prøvd å ta det fra enhetsbehandling ?

7711617[/snapback]

den kommer ikke opp dær heller. forferdelig irriterende da jeg ikke får tatt backup av filene jeg har på maskinen.

Skrevet (endret)

7711617[/snapback]

den kommer ikke opp dær heller. forferdelig irriterende da jeg ikke får tatt backup av filene jeg har på maskinen.

7713892[/snapback]

Hmm. Sikker på at den er plugget i skikkelig da?... alle kabler sitter som de skal? Og er du sikker på at den ide kanalen du har koblet cd-rommen til er enabla i bios?

Endret av morten_s
Skrevet

:ph34r:

7711617[/snapback]

7713892[/snapback]

Hmm. Sikker på at den er plugget i skikkelig da?... alle kabler sitter som de skal? Og er du sikker på at den ide kanalen du har koblet cd-rommen til er enabla i bios?

7714139[/snapback]

har en bærbar så jeg regner me at kablene er der dem skal være. fikk cd rommen frem men tror jeg fucka opp registeret. låser seg hele tiden, får i allefall tatt backup av filene så da er det ikke så farlig om jeg må formattere. takk for hjelpen folkens :ph34r:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...