TheKims Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hei har på en eller en annen måte klart å slette cd stasjonen. hvordan kan jeg få den tilbake? har ikke den minste anelse om hvordan dette kan ha skjedd. håper noen kan hjelpe
propers404 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 (endret) Sjekk i legg til ny hardware. Kanskje den dukker opp hvis du prøver å legge til ny. Vet ikke noen andre måter en det. Endret 12. januar 2007 av Toffer91
TheKims Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Sjekk i legg til ny hardware. Kanskje den dukker opp hvis du prøver å legge til ny. Vet ikke noen andre måter en det. 7708045[/snapback] har prøvd å leite igjennom hele systemet men det er sporløst forsvunnet. kommer opp en feil melding når jeg trykker på snarveien. stasjonen eller nettverkstilkoblingen som snarveien snarvei til cd-stasjon.ink viser til, er ikke tilgjengelig. kontroller at disken er riktig satt i eller at nettverksressursene er tilgjengelig, og prøv på nytt. skjønner absolutt ikke hvordan dette kunne ha skjedd, skal det gå ann å slette den helt? tragisk visst jeg må formattere hele hardisken
IP Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Sjekk denne linken: http://support.microsoft.com/kb/320553 IP
GeirGrusom Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Use this hardware(enable) i enhetsbehandling.
TheKims Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 Prøvd å ta det fra enhetsbehandling ? 7711617[/snapback] den kommer ikke opp dær heller. forferdelig irriterende da jeg ikke får tatt backup av filene jeg har på maskinen.
morten_s Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 (endret) Prøvd å ta det fra enhetsbehandling ? 7711617[/snapback] den kommer ikke opp dær heller. forferdelig irriterende da jeg ikke får tatt backup av filene jeg har på maskinen. 7713892[/snapback] Hmm. Sikker på at den er plugget i skikkelig da?... alle kabler sitter som de skal? Og er du sikker på at den ide kanalen du har koblet cd-rommen til er enabla i bios? Endret 13. januar 2007 av morten_s
TheKims Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 Prøvd å ta det fra enhetsbehandling ? 7711617[/snapback] den kommer ikke opp dær heller. forferdelig irriterende da jeg ikke får tatt backup av filene jeg har på maskinen. 7713892[/snapback] Hmm. Sikker på at den er plugget i skikkelig da?... alle kabler sitter som de skal? Og er du sikker på at den ide kanalen du har koblet cd-rommen til er enabla i bios? 7714139[/snapback] har en bærbar så jeg regner me at kablene er der dem skal være. fikk cd rommen frem men tror jeg fucka opp registeret. låser seg hele tiden, får i allefall tatt backup av filene så da er det ikke så farlig om jeg må formattere. takk for hjelpen folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå