Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Skrevet

Mye mat, mye trening, mye hvile, greie gener, masse ulovlige stoffer så kan du være der om noen år(kanskje litt mange) år.

Skrevet
Mye mat, mye trening, mye hvile, greie gener, masse ulovlige stoffer så kan du være der om noen år(kanskje litt mange) år.

De siste punktet skal/burde jo alle utelukke da! :roll:

Gjest medlem-105476
Skrevet
De siste punktet skal/burde jo alle utelukke da! :roll:

Vanskelig å utelukke om man er ute etter det resultatet det var snakk om.

Skrevet

Man kan få såpass masse på kroppen uten ulovlige stoffer også, om man har flaks med gener osv. Grensa går nok der et sted, men det er oppnåelig.

Skrevet

Hva faen? Hva i all verden er det med dere småjenter som ikke klarer å se at noen har gjort en god jobb uten å bli misunnelig?! Den størrelsen der går helt fint an å nå med riktig kosthold, motivasjon og kontinuitet, ting jeg mistenker de fleste "treningsgutta" her inne for å mangle minst én av. Det er faen meg direkte frekt å komme med dopbeskyldninger mot folk man ikke aner noen ting om, back i det minste opp med fakta hvis dere skal putte dop i munnen på noen her, uten å gi de sjansen til å forklare seg. Fy faen, jeg blir kvalm.

Skrevet

Bildet ble tatt om morgenen føre Oslo Grand Prix i mai 2006. Jeg veide inn på 93,4kg. Fikk en 3plass i -100kg klassen

Takk for positive tilbake meldinger, hyggelig

Ksvensen

Skrevet
Har en mistanke om at ksvens1 har litt urent mel i posen, ja.

Og hva har det med saken å gjøre?

Ksven1: Kjempebra kropp, imponerende ! :)

Skrevet

Kommer inn i mitt 11år med trening nå... Trener ikke noe spesielt, rygg har jeg alltid likt å trene da jeg får god kontakt med den, noe jeg har hatt fra dag 1.

Trent mye markløft siste året, så spennende neste år å se hva det har gjort med ryggen

Virkelig bra! Trent lenge? Hva trener du? Spesielt program?

Slik rygg er en drømmerygg- min mening. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...