Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

32398045ad0b7e2b081me2.jpg

Trent seriøst i 7 måneder, 4 måneder rygg, skuldre 7, biceps/triceps 7.(Sliter voldtsomt med å bygge armer, tror det er noe genetisk)

Og hold kjeft om deiligst.no logoen :tease:

Skrevet
OoO deiligst.no gutt :tease:

grei rygg det.. Bygg enda mer V-rygg :thumbup:  :D

7910430[/snapback]

Takk :) .. Ja, men den kommer etterhvert vettu :D Fant ut at med et MYE bedre kosthold kom man mye lengre :whistle: Men nå har jeg dratt på med skade, så har vært uten trening i snart 3 uker :(..

Skrevet
OoO deiligst.no gutt :tease:

grei rygg det.. Bygg enda mer V-rygg :thumbup:  :D

7910430[/snapback]

Takk :) .. Ja, men den kommer etterhvert vettu :D Fant ut at med et MYE bedre kosthold kom man mye lengre :whistle: Men nå har jeg dratt på med skade, så har vært uten trening i snart 3 uker :(..

7910452[/snapback]

god bedring da. Og spis riktig. Endre kostholdt til et sunnt og næringsrikt kosthold

Skrevet

Vurdere å legge ut bilde, :hmm: men aner at underkroppen min ikke står til standaren ^^

Med 190cm og rundt 90kg så er det litt mye :p

Vil vel si at jeg kunne spart meg for 12-15kg fett.

Heldigvis så trener jeg 3xstyrke i uka og når det blir mildere i været så blir det minst en joggetur i uka så blir nok den maga'n min mindre :D

Tror også at jeg har meget stor beinbygging, hvertfall når jeg ser bildene til dere andre her, hoftebena mine er jo nesten dobbelt så lange\brede som deres : :dontgetit:

Skrevet (endret)

2.jpg

eit bilde av ryggen min. er eit år gammalt. skal legge inn nyere seinare idag =)

hadde desverre ikkje noke anna enn det der.

Endret av Solefald
Skrevet

Trent seriøst i 7 måneder, 4 måneder rygg, skuldre 7, biceps/triceps 7.(Sliter voldtsomt med å bygge armer, tror det er noe genetisk)

Og hold kjeft om deiligst.no logoen  :tease:

7910400[/snapback]

Du har trent seriøst i 7 måneder men bare trent rygg i 4 av disse, hvordan kan du ha trent seriøst i 7 måneder da? Mulig min og din oppfatning av seriøst er litt forskjellig men dog.

Skrevet
2.jpg

eit bilde av ryggen min. er eit år gammalt. skal legge inn nyere seinare idag =)

hadde desverre ikkje noke anna enn det der.

7910852[/snapback]

Du har et stygt svart utslett over store deler av ryggen, har du vurdert å dra til lege?

Skrevet
Du har et stygt svart utslett over store deler av ryggen, har du vurdert å dra til lege?

7911142[/snapback]

Jeg tror tatoveringen er sånn... :ermm:

Skrevet

7911142[/snapback]

7911373[/snapback]

Ironi? (tror nok han mente den tatoveringen var stygg)

hehe... :cool:

Skrevet

Og hold kjeft om deiligst.no logoen  :tease:

7910400[/snapback]

Du har trent seriøst i 7 måneder men bare trent rygg i 4 av disse, hvordan kan du ha trent seriøst i 7 måneder da? Mulig min og din oppfatning av seriøst er litt forskjellig men dog.

7910964[/snapback]

Av de 7 månedene har jeg bare trent rygg 4 ;)

Skrevet

Følte jeg også måtte legge ut overkroppen min her, av en uvisst grunn ;).

Trent i 5 måneder, 79kg og 18 år.

*Grunnen til at bildet ser litt rart ut er pga Photoshop "Smart Sharpen" (for å få frem detaljene i et ellers blasst bilde).

post-65834-1171120080_thumb.jpgpost-65834-1171120089_thumb.jpg

Skrevet

7911142[/snapback]

7911373[/snapback]

7912465[/snapback]

liker tatoveringa mi eg =)

Skrevet

7911142[/snapback]

7911373[/snapback]

7912465[/snapback]

liker tatoveringa mi eg =)

7916191[/snapback]

Hvordan kan jeg få bedre rygg ? Gulvøvelser !

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...