Gå til innhold

Noen syke spill til vennegjengen?


Anbefalte innlegg

Jeg ser etter noen syke multiplayer spill.. Da tenker jeg på et spill, som jeg og kompisene kan ha det morsomt med..

 

Vi har hatt det så sykt morsomt med Serious Sam: The Second Encounter..

Et helt genialt, og sykt spill.. Har aldri vært borti makan..

Sitter med det, fire stykker i splitt-screen.. Tror neppe noe kan måles med det..

 

Nå ser jeg etter et spill som er noe alla det samme som Serious Sam: The Second Encounter.. De som har vært borti spillet, skjønner sikkert hva jeg mener med det..

 

Grafikken er jo ikke så viktig, er ikke akkurat knall grafikk på Serious Sam: The Second Encounter, med det gjør ikke noe.. Når du går rundt med de jævlene av noen gønnere og plaffer ned drøssevis av merkelige monstre..

 

Men splitt-screen mulighet er fint, med tanke på at det er mest morsomt om vi alle sitter her i samme rom og ler oss i hjel.. Dessuten har jeg den enste brukannes PC-en..

 

Men det er ikke et must, kom også gjerne med andre syke alternativer..

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første som kommer til tankene mine når du spør etter et sykt spill til vennegjengen, er Postal 2. Spilliet kjører på Unreal2-motoren, så grafikken er fortsatt brukbar. Selve gameplay'et er... sykt. Mildt sagt. Alle syke ting du kunne tenke deg, kan du gjøre. Godt eksempel: Slå av hodet til en eller annen ekstremist med en spade, spille fotball med hodet etterpå, og kanskje pisse på liket hans om du har lyst. Men pass på så politiet ikke kommer løpende mens du slår lens. Da blir de sinte. Pass også på at du ikke blir påtent av en terrorist eller en annen syking. Selv om at det bare er å pisse rett opp i lufta for å slukke flammene, så er det ikke så pent med brannskader.

 

Kort og godt: Postal 2 er det du leter etter. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...