Gå til innhold

Amobil.no: Spenningen blir borte!


Anbefalte innlegg

Hei! Visste ikke helt hvilket emnefelt jeg skulle legge dette innlegget i , så jeg la det i der hvor flest leser på denne siden.

 

Nå i den senere tid, har amobil-redaksjonen begynt å skrive hva en testet-tlf får i terningkast før vi i det hele tatt har fått lest selve testen. Jeg mener dette er litt dumt, for jeg har før lest i gjennom tester og gledet meg til å lese hva den fikk i terningkast da jeg endelig kom til konklusjonen!

 

Er det noen andre lesere her som er enige??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som trofast leser av amobil.no over mange år nå, synes jeg også det dumt at terningkastet vises før du får lest testen. Jeg er virkelig glad i de grundige testene til amobil, men jeg føler det blir litt som å "røpe svaret" å gi et testobjekt "vurdering" før man får lest testen. Jeg vil selvsagt lese de fleste testene i framtiden selv om jeg vet hva dommen ble, men jeg liker å få se terningkastet helt til slutt, ikke først.

 

Håper ledelsen i amobil kan ta dette til ettertanke og jeg kunne like å vite hvorfor dere plutselig har begynt å vise terningkast på forsiden nå i det siste.

Lenke til kommentar

Heisann

 

Takk for mange gode innspill!

 

Dette er en prøveordning vi har kjørt noen uker. Nå som vi har kommet opp i et større antall tester i løpet av en uke, har vi følt at hver enkelt test har blitt litt anonym i mengden. Derfor forsøker vi nå å vise terningkastet i ingressbildet, slik at folk raskt kan se om det er en test de er interessert i å lese eller ikke. Dette er et grep de fleste aviser bruker i dag.

 

Vi kommer til å ta en evaluering på hvordan det har gått neste uke, og da tar vi selvsagt tilbakemeldingene deres med i prosessen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...