Gå til innhold

Gamle javaoppdateringer i windows

Radiowave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat lastet ned og oppdatert de fleste delene av java nå. Men jeg ser at det ligger gamle versjoner inne på maskinen. Jeg lurer på om jeg bare kan fjerne alle utenom den nyeste versjonen eller er det deler av de gamle versjonene som fortsatt er i bruk? F. eks så har jeg fire versjoner av J2SE java runtime environment 5.0 med hendholdsvis oppdatering 3, 6, 9 og 10. Kan jeg fjerne alle utenom den nyeste?

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119
Skrevet

Fant det samme ut selv for lenge siden.

Avinnstallerte alle versjoner, slettet det fra register, fjernet mapper osv kort sagt alle referanser til java og la inn siste versjon.

Aldri hatt problem etterpå.

Skrevet
Vel, greit, da fjernet jeg alle utenom den nyeste versjonen. Ser ut til å fungere greit likevel. :)

7694436[/snapback]

man har bare bruk for de siste versjon men hvis man har ekstra utstyr

f.e. en kortleser fra Norsk Tipping så har man bruk også for Java 2 runtime environment v 1.4.0.

lykke til

Skrevet
Vel, greit, da fjernet jeg alle utenom den nyeste versjonen. Ser ut til å fungere greit likevel. :)

7694436[/snapback]

man har bare bruk for de siste versjon men hvis man har ekstra utstyr

f.e. en kortleser fra Norsk Tipping så har man bruk også for Java 2 runtime environment v 1.4.0.

lykke til

7695498[/snapback]

Doh, den har jeg ikke sjekket med enda nei. Da må jeg vel kanskje installere den igjen når jeg skal bruke kortleseren. Men, på en liten bærbar PC, så tok de andre oppdateringene ganske mye plass på windowspartisjonen min:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...