Gå til innhold

Softmod til Wii


xdim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener du den Youtube film klippe av en som spilt en brennt kopi av zelda? Hvis det er den du sikter til er/var den fake.

7691463[/snapback]

 

Ja det var den jeg sikta til. Men regna egentlig med at det var fake ja :thumbdown: Men det kommer vel noe snaks snart. Noen som vet om når news channel kommer online?

Lenke til kommentar
Så om jeg har skjønt det rett gjør Softmod deg i stand til å kjøre piratkopiert materiell på Wii. Dvs at softmod kan lede til piratkopierings, som vil si at slik diskusjon ikke er velkommen her.

 

Eller resonerer jeg feil?

7692599[/snapback]

 

Jada pappa. Les en annen tråd du!

Endret av xdim
Lenke til kommentar

for at du skal kunne kjøre den .ROM fila da vil det nok trenges en emulator, men så fort homebrewing tar av på Wii, vil det nok ikke gå lang tid før det er allenerds eie og Nintendo mister sånn 10% av VC-kundene sine.

 

Men, det at det i heletatt går ann å kopiere spill (til backups? lol ja ikkesant), får ihvertfall meg til å håpe at det er ikke lenge før vi ser en homebrewscene til Wii og.

Lenke til kommentar
Men går det ann å legge inn egne .ROM filer til Wii? Har jo allerde betalt 699,- for SM 64.. Litt kjipt med 100 til.. :p

 

Er kanskje litt OT.. Men satser på at det går greit..

7730858[/snapback]

 

Er enig med deg! Jeg har også SM64 og er virkelig surt å måtte betale 100 kroner til liksom.

Lenke til kommentar

Tja, jeg har SM64 og OoT. Jeg spiller de gratis jeg. Hvordan? Jeg spiller dem fra min N64 maskin.

 

Selvfølgelig, skulle være en option som man kunne laste ned de fra Wiishop gratis, men hvordan skulle dette gjøres da? Kanskje ta serial nummere fra kasseten og skrive det inn i Wiishop? Bare det at mange hadde vel lagt ut nummeret på nette, så det kunne føre til flere problemer enn det løste.

Lenke til kommentar
Tja, jeg har SM64 og OoT. Jeg spiller de gratis jeg. Hvordan? Jeg spiller dem fra min N64 maskin.

 

Selvfølgelig, skulle være en option som man kunne laste ned de fra Wiishop gratis, men hvordan skulle dette gjøres da? Kanskje ta serial nummere fra kasseten og skrive det inn i Wiishop? Bare det at mange hadde vel lagt ut nummeret på nette, så det kunne føre til flere problemer enn det løste.

7734004[/snapback]

 

Kunne vært sånn at man leverte inn spillene til en forhandler ellernoe og fikk en tilgode lapp i wii points eller noe kanskje? Så kunne man kjøpt seg det spillet eller hvilket som helst annet spill for den saks skyld.

 

Nintendo hadde vel tjent på å få tilbake vintage spill som de kunne solgt igjen til mye høyere pris ;)

Lenke til kommentar
Tja, jeg har SM64 og OoT. Jeg spiller de gratis jeg. Hvordan? Jeg spiller dem fra min N64 maskin.

 

Selvfølgelig, skulle være en option som man kunne laste ned de fra Wiishop gratis, men hvordan skulle dette gjøres da? Kanskje ta serial nummere fra kasseten og skrive det inn i Wiishop? Bare det at mange hadde vel lagt ut nummeret på nette, så det kunne føre til flere problemer enn det løste.

7734004[/snapback]

 

Kunne vært sånn at man leverte inn spillene til en forhandler ellernoe og fikk en tilgode lapp i wii points eller noe kanskje? Så kunne man kjøpt seg det spillet eller hvilket som helst annet spill for den saks skyld.

 

Nintendo hadde vel tjent på å få tilbake vintage spill som de kunne solgt igjen til mye høyere pris ;)

7735333[/snapback]

Ikke faen om jeg gir inn de originale N 64 kassettene.. Er absolutt ikke verdt det..

 

Kunne vært en sånn kodeordning, ja. Folk kunne selvsagt solgt sine koder, men folk hadde da heller lagt dem inn på VC om de har Wii. Det hadde i allefall jeg gjort..

 

Og det at vi skal gi bort våre originaler for å få en cheap ROM fil som er gratis på internett er absurd.. Da burde det heller som sagt vært en kode ordning.. Godt til den lokale spillsjappa, sagt at man skal ha points for disse spillene *legger på disken*.. Da kan de slå inn spillet i systemet sitt, sånn at man ikke kan bruke spillet flere ganger. Da måtte man også ha med spillet dit i fysisk form :)

 

Edit:

Har sendt mail til nintendo norge og spurt hvorfor det er sånn. Får se hva vi får av svar. Tipper på et sånt "det går nok ikke desverre" svar.

7735372[/snapback]

Nintendo Norge blir styrt av svenskene.. Tragiske saker. Får sikkert et standardsvar, noe ala det du skrev..

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Tja, jeg har SM64 og OoT. Jeg spiller de gratis jeg. Hvordan? Jeg spiller dem fra min N64 maskin.

 

Selvfølgelig, skulle være en option som man kunne laste ned de fra Wiishop gratis, men hvordan skulle dette gjøres da? Kanskje ta serial nummere fra kasseten og skrive det inn i Wiishop? Bare det at mange hadde vel lagt ut nummeret på nette, så det kunne føre til flere problemer enn det løste.

7734004[/snapback]

 

Kunne vært sånn at man leverte inn spillene til en forhandler ellernoe og fikk en tilgode lapp i wii points eller noe kanskje? Så kunne man kjøpt seg det spillet eller hvilket som helst annet spill for den saks skyld.

 

Nintendo hadde vel tjent på å få tilbake vintage spill som de kunne solgt igjen til mye høyere pris ;)

7735333[/snapback]

Ikke faen om jeg gir inn de originale N 64 kassettene.. Er absolutt ikke verdt det..

 

Kunne vært en sånn kodeordning, ja. Folk kunne selvsagt solgt sine koder, men folk hadde da heller lagt dem inn på VC om de har Wii. Det hadde i allefall jeg gjort..

 

Og det at vi skal gi bort våre originaler for å få en cheap ROM fil som er gratis på internett er absurd.. Da burde det heller som sagt vært en kode ordning.. Godt til den lokale spillsjappa, sagt at man skal ha points for disse spillene *legger på disken*.. Da kan de slå inn spillet i systemet sitt, sånn at man ikke kan bruke spillet flere ganger. Da måtte man også ha med spillet dit i fysisk form :)

 

Edit:

Har sendt mail til nintendo norge og spurt hvorfor det er sånn. Får se hva vi får av svar. Tipper på et sånt "det går nok ikke desverre" svar.

7735372[/snapback]

Nintendo Norge blir styrt av svenskene.. Tragiske saker. Får sikkert et standardsvar, noe ala det du skrev..

7736337[/snapback]

 

Fikk et automatisk generert svar fra de ja. Ikke -blipp- mulig -blipp- desverre! bliiiip!

 

Så vi får betale for spilla enda engang. Nintendo er slu som faen og det veit de. Men jeg liker det fordi. hehe. Er jo bare genialt gjort da. Tjene penger 2 ganger på samme produkt! :devil:

 

Blir jo som lucas med starwars. Hvor mange ganger har han ikke gitt ut starwars?

Endret av xdim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...