Gå til innhold

Counter-Strike/Might & Magic


Anbefalte innlegg

Har prøvd Mulitplayer på Might & Magic Dark Messiah, og ble sykt skuffa! Er jeg den eneste som drømmer om et spill som ligner CS, med de samme oppsetta, med spawn og sånt, kanskje ikke bomber akkurat ;) men deathmatch eller no, men bare med Might n Magic! Fy faen å jeg hadde spelt det asssss! :dribble:

 

Noen enige?

Endret av latter17
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har prøvd Mulitplayer på Might & Magic Dark Messiah, og ble sykt skuffa! Er jeg den eneste som drømmer om et spill som ligner CS, med de samme oppsetta, med spawn og sånt, kanskje ikke bomber akkurat ;) men deathmatch eller no, men bare med Might n Magic! Fy faen å jeg hadde spelt det asssss!  :dribble:

 

Noen enige?

7684511[/snapback]

 

Erm.. Nå har jeg bare prøvd multiplayer beta (ikke demo) av spillet og banene der varnoe ala capture the flag.

Hva er det egentlig du ønsker? Counter-Strike med Might & Magic klasser? Deathmatch?

 

Å blande nåtidens våpen med might & magic stil tror jeg hadde gått rett i bosset.

 

Er det Counter-Strike-Team-Fortress-capture-the-flag?

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

lol, er jo flere modes da: DM, TDM, CTF og Crusade..

 

og DM:M&M er geinialt om du bare sette deg inn i mp delen, PCW og sånt hadde vært fett. men er så få som spiller det :(

 

og hvis det hadde vært som i cs så kunne det ikke vært så store baner, da ville jo de som døde først kjede seg til døde!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
lol, er jo flere modes da: DM, TDM, CTF og Crusade..

 

og DM:M&M er geinialt om du bare sette deg inn i mp delen, PCW og sånt hadde vært fett. men er så få som spiller det :(

 

og hvis det hadde vært som i cs så kunne det ikke vært så store baner, da ville jo de som døde først kjede seg til døde!

7684933[/snapback]

 

Ikke hvis det er DM? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...