Zeorsd Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Har hørt at Taurens (har sett en screen av det og) får mulighet til å kjøpe black war raptor. Men så hørte jeg at det ikke kommer likevel...noen som vet noe om dette her?
Sink Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Har hørt at Taurens (har sett en screen av det og) får mulighet til å kjøpe black war raptor. Men så hørte jeg at det ikke kommer likevel...noen som vet noe om dette her? 7684501[/snapback] en ting jeg har lurt på, kan taurens ri raptormount fra zg? har lurt på det siden jeg fikk den
Trygve Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 en ting jeg har lurt på, kan taurens ri raptormount fra zg? har lurt på det siden jeg fikk den 7684994[/snapback] Tauren kan ri på den ja.
.Marcus Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 en ting jeg har lurt på, kan taurens ri raptormount fra zg? har lurt på det siden jeg fikk den 7684994[/snapback] Ja.
DirtyBit Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 stakkars raptor, den dagen han klapper sammen av overbelastning så blir han mosa
Paulex Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Ja, dem kan ri den sorte pvp raptoren i TBC. Iallefall på den versjonen av Beta som er tilgjengelig atm.
Walts Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 og hvorfor får taurens det å jeg ikke Gnome mount ? human på gnome mount = teh win
Simma89 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Ja, dem kan ri den sorte pvp raptoren i TBC.Iallefall på den versjonen av Beta som er tilgjengelig atm. 7687035[/snapback] Vet du om noen andre enn dverger og gnomer kan ri på struts i TBC? NE på stuts hadde eid!
Bredoc Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Synes det er helteit at Taurens ikke kan ri Raptor untatt den i ZG. Ser ikke ille ut med ZG raptor på Tauren i det hele tatt. Samme dritten er det med Alliance. Humans og Night Elfs får ikke ri Striders. En av spillets tøffeste mounter som er Black Warstrider må man være små pygmer for å ri. Store mounts som Kodo for eks. scales ned til Undead. Burde fungert andre veien og. Edit Bilde av Black Battlestrider Endret 10. januar 2007 av Darkrevan
Instict Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 ZG raptoren er jo ganske syk da. Den må være sterk for å holde bl i tilfelle han dinger! Siden den er sterkere enn vanlig Raptorer, så klarer Taurens å ri på den. Men Black War Raptor er ganske sterk den også! Kanskje Trollene lar Taurens prøve å ri på dem.
Bredoc Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Hehe da vi snakker om sterk rygg. Har noen her settt en Tauren på Baron mounten? Da snakker vi om stakkars dyr da. En levende legende på min første server (Burning Legion) Tauren warrior named Niffer, ninjaet hesten da Baron droppa den. Må være noe av det styggeste jeg har sett, og samtidig så det virkelig smertefult ut for den stakkars hesten. Svær okse på hest, høres ikke bra ut uansett. :!:
Fuzoya Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Hehe da vi snakker om sterk rygg. Har noen her settt en Tauren på Baron mounten? heldigvis er baron mounten stein død så den slipper å føle smerte
DirtyBit Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 (endret) Hehe da vi snakker om sterk rygg. Har noen her settt en Tauren på Baron mounten? heldigvis er baron mounten stein død så den slipper å føle smerte 7702415[/snapback] er det rart den er dø? var sikkert en tauren som prøvde å ri den så knakk den sammen og tok kvelden for godt... å nå er den dømt til å gå igjen som et sjel løst og forderva dyr for alltid... og tror du søren ikke en tauren kan ri på den igjen?! stakkars hest sier jeg bare.. Endret 11. januar 2007 av Darkey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå