Gå til innhold

Endelig et fungerende modchip til Xbox360 :)


Anbefalte innlegg

Homebrew er totalt uinterssant på 360 for min del, da min Xbox har alt jeg trenger der og fungerer glimrende som mediacenter i hjemmekinoen. :)

 

Jeg har omtrent gitt opp XBOXn til media center. Den er ikke kraftig nok til å vise 720p engang. Dermed blir det faktiskt dårligere bilde på min Samsung LCD 40 tommer, en når jeg hadde en bilderørs phillps 32".

 

Nei gi meg homebrew til 360, slik at jeg får kjørt 720p tvserier...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror nok MS, kommer til å knekke koden, og alle med chips vil bli banna fra Liven, den sjansen tar jeg ikke!

7680681[/snapback]

This way it can not be detected online

when you play an original onlinegame.

 

 

Samme som xbox1 nesten, etterhvert så kunne du slå av chippen og spille live uten at microsoft noen gang merker det.

7680707[/snapback]

 

Du er jo smart som tar vekk konteksten av det du siterer fra siden, det står at du ikke blir merket om du spiller ett orginalt spill. Om du blir/kan bli merket om du kjører en backup nevnes det ikke noe om.

 

Men men, piratene får vel stå på som de alltid gjør, skal ikke påstå jeg har rent mel i posen foruten de merket Nintendo DS og 360.

Lenke til kommentar
Homebrew og diverse emulatorer hadde nok vært gøy ja.

ahh, spille Mario kart 64 med kompiser og slå dem alle ned i støvlene på en xbox1 :love:

7680469[/snapback]

 

Mario Kart har jeg hatt det så utrolig gøy med! Dessverre solgte jeg min modda xbox (for 4000 :D )

 

Savner den morroen jeg og mine venner har hatt med den at jeg vurderer å skaffe meg en liten xbox og rigge den med mario kart ;)

 

 

:w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er så jevli trøtt av å lese komentarene til alle som syter om pirat kopier Hver gang det nevnes noe om chips osv.

Kan dere ikke bare drite i å komme med gallen deres?

det er faktisk lov å kjøpe slike chips i norge, at 99% av folket bruker det til kopi er vel ingen hemlighet? Så please gå å spam ett annet sted.

Lenke til kommentar
*bump*

 

Så... nå som moraldebatten har stilnet og de med pekefingre har fått sagt det de skal si... Tilbake til mitt opprinnelige spørsmål; er det noen her som har prøvd NME-360 enda?

7688176[/snapback]

 

Vurderer denne selv, men leste at backuppene måtte være i nme format? hvordan er det om man bare flacher dvd-spilleren selv, trenger man ikke formatere spilla da eller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...