Gå til innhold

Om du vil le!? SE!


AmbIin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da det er tydelig mangel på konstruktiv kritikk på humor forumet, skal jeg forsøke å levere litt konstruktivt av meg.

 

Er vel ikke mye positivt i denne filmen. Dere filmer mot et vindu konstant, noe som i basis er fyfy uansett. Derfor merkes filmen mye mørkere enn den er, og ved mere lyssetting kan dere faktisk risikere at den blir svart rundt og totalt lys på vinduene. Unngå å filme direkte mot så store vindu, sett heller opp maskinene mot en vegg.

 

Skuespiller prestasjonen er vel strent tatt under amatør. Dessverre fungerer de heller dårlig, og selv til amatør å være (har selv vært amatørskuespiller) er dette langt under forventet. Lær replikkene litt bedre og vær litt mere selvsikker.

 

Få det kameraet på et stativ når dere er i statiske omgivelser og du ikke skal bevege deg noe særlig. Der finnes en zoom funksjon på etvært kamera, bruk den.

 

Jeg klarer nok dessverre ikke se noe humor i dette innlegget, men kredit for et tappert forsøk. Håper dere lærer litt mere til neste gang, selv om dere har gitt ut totalt 3 filmer (som jeg kun se på youtube), har jeg ingen interesse for å utsette meg for det.

 

Alt i alt, filmen får en 1/10 av meg, da ingen ting fungerte eller stemte.

Lenke til kommentar

Den så veeeeldig dårlig planlagt ut, synes ikke den var akkurat veldig godt gjennomført heller, spesielt ikke med lysmangel å sinsykt delay på stemmer, skudd osv.

Dessuten kunne dere godt ha spart dere for FBI Norge...

Minder meg veldig om sånn filmprosjekt man hadde i 8nd klasse der alle gutta syntes det var gøy å lage en lekekrig film.

 

jaja, lykke til med neste film :thumbup:

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Hehe, Seff er filmen ikke det beste!

Er jo en skoleoppgave!

 

Vi la ikke akkurat våres største arbeid i denne filmen.

Lagde den bare for å gjøre oppgaven. og 5 fikk vi!:)

 

Du som skrev om vinduer! på videoen i virkeligheten er det aldri i nærheten så mørkt som på youtube!. ble slik når den ble lagt ut, samme med lyden!

Lenke til kommentar

Er klar over FLV kvaliteten på Youtube, men likevell, basis lærdom når du filmer eller tar bilder er at du ikke skal ta dem mot vinduer. Spesielt ikke når det er lyst ute.

 

At dere fikk 5 er jo bra, men jeg tror læreren må ha åpna gymbaggen som har stått der i 3 år da han ga karakteren, men nå skal og sant sies at jeg ikke vet kriteriene for oppgaven så det blir ikke reelt av meg å bedømme karakteren utetter mine personelige meninger.

 

Bear sikker på at 1 av 10 ikke er litt for mye for den mannsjiten der??

 

På en skala fra 1 til 10 sier det vel seg selv at man kan ikke gå lavere ;)

Lenke til kommentar
Da det er tydelig mangel på konstruktiv kritikk på humor forumet, skal jeg forsøke å levere litt konstruktivt av meg.

 

Er vel ikke mye positivt i denne filmen. Dere filmer mot et vindu konstant, noe som i basis er fyfy uansett. Derfor merkes filmen mye mørkere enn den er, og ved mere lyssetting kan dere faktisk risikere at den blir svart rundt og totalt lys på vinduene. Unngå å filme direkte mot så store vindu, sett heller opp maskinene mot en vegg.

 

Skuespiller prestasjonen er vel strent tatt under amatør. Dessverre fungerer de heller dårlig, og selv til amatør å være (har selv vært amatørskuespiller) er dette langt under forventet. Lær replikkene litt bedre og vær litt mere selvsikker.

 

Få det kameraet på et stativ når dere er i statiske omgivelser og du ikke skal bevege deg noe særlig. Der finnes en zoom funksjon på etvært kamera, bruk den.

 

 

Det meste er sagt, men zoom er egentlig fy hvis du vil ha litt proft. Det kan brukes forsiktig framzoom mot "action". Men da dette finnes kun på kameraer med høyere kvalitet bør denne knappen ungås (siden de fleste kameraer har for rask zoom til "proff film". Man bør da heller endre vinkel. Tenk på at det skal være behagelig å se på for noen som ikke kjenner dere eller historien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...