Gå til innhold

spørsmål til de som har iPod nano


Anbefalte innlegg

hei!

far min har bestilt en iPod nano til meg, og siden det ikke var meg så har jeg ikke fått sett noe grundig på funksjoner og tilbehør osv.

 

kan noen ramse opp tilbehør og funksjoner med iPod nano?

Å hvis dere mer informasjon som ikke angår mine spørsmål så vil jeg gjerne høre..

 

å et lite ekstra spørsmål. går det fint å jogge med en ipod nano i joggelommen...

eller er det anbefalt på det sterkeste å kjøpe en sån holder til ipod som du har rundt hånden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei!

far min har bestilt en iPod nano til meg, og siden det ikke var meg så har jeg ikke fått sett noe grundig på funksjoner og tilbehør osv.

 

kan noen ramse opp tilbehør og funksjoner med iPod nano?

Å hvis dere mer informasjon som ikke angår mine spørsmål så vil jeg gjerne høre..

 

å et lite ekstra spørsmål. går det fint å jogge med en ipod nano i joggelommen...

eller er det anbefalt på det sterkeste å kjøpe en sån holder til ipod som du har rundt hånden?

7676462[/snapback]

 

For specs, tilbehør m.m. kan du jo lese her:

 

http://www.apple.com/no/ipodnano/

 

Vedr. jogging så må noen andre svare på det. Jeg har dessverre ikke nano selv (ennå...)

Lenke til kommentar

Har en iPod nano selv og er svært fornøyd med den. Når du åpner pakken er det som et lite barn du blir forelsket i med en gang. Og da er det ingen skriking og bleieskift med på kjøpet. :thumbup:

Angående det med jogging, så vil jeg si at det går fint ann å ha den i lommen. Den hopper nok kanskje litt frem og tilbake, men for iPodens skyld skader det den nok ikke. Ellers kan det være godt å vite at du ikke får lader med, og at den må lades på USB. Laderen koster vell 250,- kroner.

Andre ting, iPoden viser bilder, spiller podcaster og lydbøker. I tillegg til den solide mp3 funksjonen. Ellers er det noen småspill på iPoden (kan kjøpes flere), stoppeklokke, vanlig klokke, søvnfunksjon/dvalefunksjon osv. Det meste er nyttig, og du lærer det svært fort. Navigeringen er meget enkel.

Jeg antar du nå får siste geneasjons iPod Nano nå, den er blant annet mye mer lyssterk og tåler mere enn min (første generasjons).

Hører du mye negativt om iTunes så skal jeg fortelle deg at jeg bare finner gode sider med programmet.

 

Dersom du er en gadget man som liker off-topics i dine egne emner kan jeg trekke frem at iPoden kan kjøre linux.. Du kan hvordan det ble når jeg innstalerte det

 

Ellers, gratulerer! Du kommer til å bli glad i den :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...