Gå til innhold

Installere PEAR på b-one


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er det mulig å installere PEAR biblioteket på en shared host(på b-one eller one som det heter nå)? Har klart å kjøre go-pear, men når jeg putter innen require_once('DB.php') finner jeg den ikke.

7672298[/snapback]

 

hvis du ikke har sjansen til å endre include_path i php.ini (hvilket du sikkert ikke kan gjøre), så bruk ini_set til å sette include_path.

Kanskje det hjelper?

Lenke til kommentar
Hvordan er det mulig å installere PEAR biblioteket på en shared host(på b-one eller one som det heter nå)? Har klart å kjøre go-pear, men når jeg putter innen require_once('DB.php') finner jeg den ikke.

7672298[/snapback]

 

hvis du ikke har sjansen til å endre include_path i php.ini (hvilket du sikkert ikke kan gjøre), så bruk ini_set til å sette include_path.

Kanskje det hjelper?

7672401[/snapback]

 

 

hva blir include pathen da, kan du gi et eks.?

Lenke til kommentar
Hvordan er det mulig å installere PEAR biblioteket på en shared host(på b-one eller one som det heter nå)? Har klart å kjøre go-pear, men når jeg putter innen require_once('DB.php') finner jeg den ikke.

7672298[/snapback]

 

hvis du ikke har sjansen til å endre include_path i php.ini (hvilket du sikkert ikke kan gjøre), så bruk ini_set til å sette include_path.

Kanskje det hjelper?

7672401[/snapback]

 

 

hva blir include pathen da, kan du gi et eks.?

7674013[/snapback]

 

hvis pear-mappen ligger på ditt område på host i mappen pear/ blir det noe slikt som

 

 ini_set("include_path", ini_get("include_path") .";pear/");

 

noe sånt... mer her: http://nibbler.no/blog/?p=185

Endret av CruellaDeVille
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...