Gå til innhold

Har du noen mål å oppnå før BC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vel egentlig fire mål har jeg funnet ut.

 

I. Få 300 i enchantingskill med troll mage'n

II. Få 300 i tailoring med troll mage'n

III. Samle sammen/kjøpe masse gear til paladinen (hittil er Taran Icebreaker + alle boe-delene til Lightforge kjøpt inn + masse greens/blues for alle tidlig levler)

IV. Finne ut om jeg skal gå for male eller female blood elf paladin

Lenke til kommentar

få roguen min til 40 (35 nuh), presten min til 50 (49 nå) og fikse professionsene til mainen min ordentlig, eneste grunneing til at jeg vil levle roguen og presten er fordi jeg vet jeg kommer til å la de ligge en stund etter at jeg får fikset meg TBC, må få main til 70 også har jeg en deal med en gjeng med folk og en viss gjeng med blood elfs, on the 16th day of the 2007th year of christian man, 6 blood lefs will walk the world of azeroth, 2 warlocks, 2 palladins, 1 mage and a hunter shall lay waste upon the fed-ex missions of the horde. blah blah blah :)

Lenke til kommentar
Nå er planen å få minst 500 shadow power før TBC uten å gimpe andre stats (har 490 nå).

 

Ellers hadde jeg en plan om epic mount skill (har vært 60 i over 50 dager /played og har den ikke enda), men på grunn av pvp og det at man får mer penger generelt i outlands, så bestemte jeg meg for å vente.

7670112[/snapback]

 

Ble lei av pvp etter jeg fikk fieldmarshals hairdress, så ligger fortsatt på 490 shadow power :/

 

Jeg har vært veldig heldig med dropps i det siste though, på fredag fant jeg og en i guilden Crusader recipe´en (enda ikke solgt, skal dele gullet), i går vant jeg Pristine Hide of the Beast (solgte til en rl venn for 140g) og jeg fikk kjøpt superior strike recipe´en (tror det var det den het, 5 + weapon damage hvis jeg ikke husker feil) for 30g, og fikk solgt den for 150g. I tillegg til dette har jeg vunnet 5-6 BoE blue items i helga.

Nå har jeg endelig 150 riding skill =P

Lenke til kommentar
Virker som om crusader-oppskriften har fått en økt droprate i det siste, det er stadig folk som selger den på Sylvanas. Tror buyout er rundt 80-90 nå.

 

Edit: 60 bid, 115 buyout.

7718233[/snapback]

 

Ja, den dropper av Archmages i Tyrs Hand nå. Ligger på 150ish g på vår server, så er fortsatt mulig å tjene gull på det.

Lenke til kommentar
Målet mitt var å slutte før TBC, og det greide jeg heldigvis.

7723413[/snapback]

Ok det er folk som har vendt tilbake til dette forumet i ett håp om at de skulle sluttet etter 1 ÅR! Så kom tilbake etter ett par år så kan vi si sikkert at du har sluttet. DU kan ikke bare si at du har sluttet for så at du kanskje kommer tilbake etter noen uker :tease:

Lenke til kommentar
Målet mitt var å slutte før TBC, og det greide jeg heldigvis.

7723413[/snapback]

 

Du har hvertfall fått en dårlig start på "sluttinga" di.. Du lengter tydlig vist tilbake siden du fortsatt henger på wow forumet.. Kan nesten vedde mye at det ikke er lenge før du stikker ned og kjøper burning crusader :p

Lenke til kommentar
Målet mitt er å skaffe meg epic mount. Tror nok jeg skal klare det, mangler vel 200 gull eller så.

7704770[/snapback]

Vil bare melde fra om at det går veldig dårlig. For øyeblikket har jeg bare 475 gull.

7713802[/snapback]

Har du sett, jeg klarte det jammen meg likevel, endelig er du slutt på ydmklelsen det er å bli ifraløpt.

Lenke til kommentar
Målet mitt er å skaffe meg epic mount. Tror nok jeg skal klare det, mangler vel 200 gull eller så.

7704770[/snapback]

Vil bare melde fra om at det går veldig dårlig. For øyeblikket har jeg bare 475 gull.

7713802[/snapback]

Har du sett, jeg klarte det jammen meg likevel, endelig er du slutt på ydmklelsen det er å bli ifraløpt.

7724690[/snapback]

 

Gratulerer med dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...