Gå til innhold

Har seriøse BF 2142 problemer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal spille på en online server, så restarter maskinen min seg etter cirka 5 minutter inne i matchen. Dette skjer hver gang, Har hatt to matches som det ikke har skjedd.

Jeg har alle patchene, har bra no system specs til og kjøre alt på fult. Ingen problemer der, Single player funker som en drøm, men var ikke derfor jeg kjøpte spillet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sjekk tempen på pc'n din. Kan være fordi den blir overheat'a.

Hvis dette er grunnen, skaff den en ny kjøler eller to, eller skru opp Shutdown Temperature i biosen.

Endret av Fev4ng
Skrevet (endret)

Hvordan skjekker jeg Biosen eller temperatur? Og skal jeg bare ta roll back driver for og få version 84.21?

Tror jeg har 91.31 driver nå.

Endret av Verg
Skrevet

Start opp pc'n din, og pepp febrilsk på DEL-knappen (er det på de fleste hovedkort) Eller trykk på knappen som er for SETUP. Temperaturen sjekker du da på "PC Health" e.l.

Bare rot litt rundt for å finne Shutdown-temperatures :)

Skrevet (endret)

Kan prøve senere, Men tviler på at det er problemet, I og med at jeg kan spille BF 2 online og 2142 single player.. Håper jeg finner ut av det..

Hvordan av installerer jeg?

Er litt små noob på detta :p

Endret av Verg
Skrevet (endret)

Høyreklikk på Min Datamaskin og velg egenskaper velg fanen Maskinvare og trykk på Enhetsbehandling. Finn Skjermkort og finn kortet. Trykk på kortet og velg fanen Driver Resten finner du ut av selv :D

Endret av Fev4ng
Skrevet (endret)

Har fått en del info, og det er p.g.a overoppheting.. Må bare finne en måte og fikse det på nå. :hrm:

Endret av Verg
Skrevet

hehe :p Egentlig ikke. Men skal prøve og få litt mer avkjøling på pcen min.. Kanskje sette den på en åpen plass.. og åpne opp side panelet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...