Verg Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Når jeg skal spille på en online server, så restarter maskinen min seg etter cirka 5 minutter inne i matchen. Dette skjer hver gang, Har hatt to matches som det ikke har skjedd. Jeg har alle patchene, har bra no system specs til og kjøre alt på fult. Ingen problemer der, Single player funker som en drøm, men var ikke derfor jeg kjøpte spillet.
dymoletratag Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 (endret) Sjekk tempen på pc'n din. Kan være fordi den blir overheat'a. Hvis dette er grunnen, skaff den en ny kjøler eller to, eller skru opp Shutdown Temperature i biosen. Endret 7. januar 2007 av Fev4ng
(ODIN) Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 samme problem her, prøv å gå tilbake til 84.21 driverne for kortet ditt det løste mye av mine prob, mange som har hatt de
Verg Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 (endret) Hvordan skjekker jeg Biosen eller temperatur? Og skal jeg bare ta roll back driver for og få version 84.21? Tror jeg har 91.31 driver nå. Endret 7. januar 2007 av Verg
dymoletratag Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Start opp pc'n din, og pepp febrilsk på DEL-knappen (er det på de fleste hovedkort) Eller trykk på knappen som er for SETUP. Temperaturen sjekker du da på "PC Health" e.l. Bare rot litt rundt for å finne Shutdown-temperatures
(ODIN) Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 (endret) last ned disse: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_84.21.html avinstaller de nye, installer disse, se om det blir bedre post etterpå så vi vet hvordan det gikk Endret 7. januar 2007 av (ODIN)
Verg Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 (endret) Kan prøve senere, Men tviler på at det er problemet, I og med at jeg kan spille BF 2 online og 2142 single player.. Håper jeg finner ut av det.. Hvordan av installerer jeg? Er litt små noob på detta Endret 7. januar 2007 av Verg
dymoletratag Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 (endret) Høyreklikk på Min Datamaskin og velg egenskaper velg fanen Maskinvare og trykk på Enhetsbehandling. Finn Skjermkort og finn kortet. Trykk på kortet og velg fanen Driver Resten finner du ut av selv Endret 7. januar 2007 av Fev4ng
Verg Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 (endret) Har fått en del info, og det er p.g.a overoppheting.. Må bare finne en måte og fikse det på nå. Endret 7. januar 2007 av Verg
dymoletratag Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Var det jeg sa Håper du er kjent med BIOS?
Verg Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 hehe Egentlig ikke. Men skal prøve og få litt mer avkjøling på pcen min.. Kanskje sette den på en åpen plass.. og åpne opp side panelet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå