Gå til innhold

Beste POP-baserte epost-tjeneste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en stabil POP-konto som jeg vet kan vare en stund. Til nå har mine kontoer vært knyttet til min ISP, noe som har medført stadige skiftinger av epost-navn. Veldig irriterende.

Hadde i utgangspunktet tenkt på GMail, men droppet dette etter å ha lest gjennom betingelsene deres. Hotmail er heller ikke aktuelt pga. kravene deres om aktiv bruk. Fint om noen hadde lyst å dele deres erfaringer med andre gode epost-løsninger som støtter POP.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, Hushmail er ganske bra. Bruker GMail selv siden jeg ikke har noe å skjule egentlig. Ikke er jeg en terrorist som bruker Google sin søkelogg for å finne ut hvordan jeg skal lage bomben min, ikke bruker jeg Google Talk for å snakke med terorristvennene mine, ikke klikker jeg på bombereklamene mine og jeg skriver ihvertfall ikke opp når jeg skal ha terrorangrepet mitt i Google Calendar selvom det virker som det er formålet dems.

Skrevet
Ikke er jeg en terrorist som bruker Google sin søkelogg for å finne ut hvordan jeg skal lage bomben min, ikke bruker jeg Google Talk for å snakke med terorristvennene mine, ikke klikker jeg på bombereklamene mine og jeg skriver ihvertfall ikke opp når jeg skal ha terrorangrepet mitt i Google Calendar selvom det virker som det er formålet dems.

7692233[/snapback]

Flott argumentasjon. Så dersom du ikke er terrorist har du heller ikke krav på et privatliv?

Skrevet
Ikke er jeg en terrorist som bruker Google sin søkelogg for å finne ut hvordan jeg skal lage bomben min, ikke bruker jeg Google Talk for å snakke med terorristvennene mine, ikke klikker jeg på bombereklamene mine og jeg skriver ihvertfall ikke opp når jeg skal ha terrorangrepet mitt i Google Calendar selvom det virker som det er formålet dems.

7692233[/snapback]

Flott argumentasjon. Så dersom du ikke er terrorist har du heller ikke krav på et privatliv?

7703665[/snapback]

Det var ikke slik jeg mente det. Mitt intykk av de nye Google tjenestene er at de tror at kriminielle personer skal være så dumme.

Skrevet

Uten å blåse opp privatværn debatten om GMail _igjen_. Så ble vel konklusjonen av debatten som kom når det ble lansert at GMail ikke bruker noen av personopplysningene dine men kjører en maskinbasert scan av mail for å tilrettelegge annonseringen som dukker opp på siden? Helt uten menneskelig interaktivitet.

Men til topic: Du skrev ikke at det måtte være gratis, så da foreslår jeg e-post hosting fra GoDaddy til $10/år for 1 adresse med 25mb plass eller $20/år for 5 addresser med 1Gb plass.

-C-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...