brannslange Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Trenger en stabil POP-konto som jeg vet kan vare en stund. Til nå har mine kontoer vært knyttet til min ISP, noe som har medført stadige skiftinger av epost-navn. Veldig irriterende. Hadde i utgangspunktet tenkt på GMail, men droppet dette etter å ha lest gjennom betingelsene deres. Hotmail er heller ikke aktuelt pga. kravene deres om aktiv bruk. Fint om noen hadde lyst å dele deres erfaringer med andre gode epost-løsninger som støtter POP.
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg bruker gmail og synes de leverer et topp produkt. Kunne godt ha brukt e-post på eget domene, men synes det blir for mye spam med en slik løsning.
brannslange Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 GMail er desverre ikke aktuelt pga Googles holdninger til personvernet.
Fruktkake Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Tja, Hushmail er ganske bra. Bruker GMail selv siden jeg ikke har noe å skjule egentlig. Ikke er jeg en terrorist som bruker Google sin søkelogg for å finne ut hvordan jeg skal lage bomben min, ikke bruker jeg Google Talk for å snakke med terorristvennene mine, ikke klikker jeg på bombereklamene mine og jeg skriver ihvertfall ikke opp når jeg skal ha terrorangrepet mitt i Google Calendar selvom det virker som det er formålet dems.
brannslange Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Ikke er jeg en terrorist som bruker Google sin søkelogg for å finne ut hvordan jeg skal lage bomben min, ikke bruker jeg Google Talk for å snakke med terorristvennene mine, ikke klikker jeg på bombereklamene mine og jeg skriver ihvertfall ikke opp når jeg skal ha terrorangrepet mitt i Google Calendar selvom det virker som det er formålet dems. 7692233[/snapback] Flott argumentasjon. Så dersom du ikke er terrorist har du heller ikke krav på et privatliv?
Fruktkake Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Ikke er jeg en terrorist som bruker Google sin søkelogg for å finne ut hvordan jeg skal lage bomben min, ikke bruker jeg Google Talk for å snakke med terorristvennene mine, ikke klikker jeg på bombereklamene mine og jeg skriver ihvertfall ikke opp når jeg skal ha terrorangrepet mitt i Google Calendar selvom det virker som det er formålet dems. 7692233[/snapback] Flott argumentasjon. Så dersom du ikke er terrorist har du heller ikke krav på et privatliv? 7703665[/snapback] Det var ikke slik jeg mente det. Mitt intykk av de nye Google tjenestene er at de tror at kriminielle personer skal være så dumme.
Wattengård Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Uten å blåse opp privatværn debatten om GMail _igjen_. Så ble vel konklusjonen av debatten som kom når det ble lansert at GMail ikke bruker noen av personopplysningene dine men kjører en maskinbasert scan av mail for å tilrettelegge annonseringen som dukker opp på siden? Helt uten menneskelig interaktivitet. Men til topic: Du skrev ikke at det måtte være gratis, så da foreslår jeg e-post hosting fra GoDaddy til $10/år for 1 adresse med 25mb plass eller $20/år for 5 addresser med 1Gb plass. -C-
brannslange Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 Tror jeg ender opp med start.no egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå