Gå til innhold

Problemer med nokia 6680


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har hatt en god del problemer med min nokia 6680 i omtrent et halvt års tid. Når jeg ringer ut skjer det ofte at min egen stemme blir forvrengt og metallisk sånn at ingen forstår hva jeg sier, i tillegg kommer lyden tilbake som ekko i min egen telefon. Dette skjer som sagt ikke alltid men i kanskje 1 av 4 samtaler. Det har til nå bare skjedd når jeg har ringt og kun når jeg har ringt til andre mobiltelefoner.

Et annet problem jeg har lagt merke til er at når jeg har blitt oppringt fra hustelefoner har lydstyrken variert veldig. Den jeg prater med kan være midt inne i et ord og så går lyden fra normal til veldig lavt så jeg nesten ikke kan høre, og etter noen minutter så skifter det tilbake igjen. Dette problemet har ikke skjedd så ofte som det forrige. Jeg har testet om det samme skjer om jeg blir oppringt fra samme fasttelefon mens jeg bruker en annen mobil og da merket jeg ingen problemer.

 

Jeg har allerede hatt mobilen inne hos elkjøp til service 2 ganger. Første gangen oppdaterte de telefonen med nyeste firmware og sa at nå skulle alt være bra. Etter en uke med bruk (jeg brukte telefonen lite til å ringe med i løpet av den uken) merket jeg samme problemet igjen. Jeg fikk levert inn telefonen igjen 2.des, og i går 5. jan fikk jeg beskjed om at den var ferdig. Da jeg hentet den fikk jeg beskjed om at de ikke hadde funnet noen feil men at de hadde formatert og oppdatert firmware (akkurat det samme de hadde gjort forrige gang).

Jeg har enda ikke måttet betale noe for reparasjonene men jeg begynner å bli ganske lei av å ikke ha noen telefon som fungerer.

 

Er det noen her som vet hva som kan være problemet og eventuelt hva jeg kan gjøre med det og hvilke rettigheter jeg har? Garantien har nå gått ut men jeg leverte den inn på service første gang før garantien gikk ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...