Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny CD spiller, tips?


Anbefalte innlegg

Trenger en CD/MP3 spiller blant annet, siden det som stod i var en radio/kassett sak..

 

Noen som har noen bra forslag til cd spillere? Helst under 4000 kr da jeg ikke har allverdens med penger.. Evnt noen forslag til andre høytalere eller subforsterker.. Har fra før av et Dynabel DY9410 subelement..

 

Jeg er helt grønn på bil audio, så det kan godt hende dette er dumme spørsmål :p

 

 

Takker på forhånd ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har egentlig ikke fått tasta sub'n så mye.. Den blir bare drevet av en dårlig stereo forsterker her, kjører på en kanal.. Blir brukt som ekstra bass i hjemmekino sammenheng.. Så noe utover det har jeg ikke fått testa den, men så langt kan jeg ikke si annet enn at jeg er fornøyd med den :)

 

 

Edit: CD spillern kan godt koste under 2000 kr også, men da går det vel sikkert på bekostning av lydkvalitet og funksjoner?

Endret av Equirinox
Lenke til kommentar
Edit: CD spillern kan godt koste under 2000 kr også, men da går det vel sikkert på bekostning av lydkvalitet og funksjoner?

7652456[/snapback]

 

Du nevner ingenting om hvilken funksjoner du ønsker spilleren skal ha. Å gå ned i pris behøver ikke nødvendigvis gå utover lydkvaliteten, Pioneer har med få unntak utstyrt alle spillerene sine med den samme 4 x 50 Watt MOSFET forsterkeren, det som skiller de billige og de dyre spillerene er antall inn/utganger, antall funksjoner slik som EEQ,HP og LP filter, display osv.

 

Spillere til rundt 3000kr

 

Pioneer DEH-P6800MP

 

Clarion DXZ-658RM

 

Sony MEX-1GP

 

Spillere til rundt 2000kr

 

Blaupunkt Acapulco MP54

 

JVC KD-G721

 

Pioneer DEH-3900M

 

Pioneer DEH-2920M

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...