Gå til innhold

Nokia 6288 - Djuice - når på lager ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bimmelom: Jeg har ihvertfall hatt den inne på Telekiosken Hønefoss lenge. Vet ikke om vi har den nå, men jeg regner med det. Hvis du evt tar kontakt med en Telekiosken i Bergen(står at du bor der i profilen din ihvertfall) bør de evt kunne bestille en etil deg.. De fleste som driver butikk gjør sånt ;)

Lenke til kommentar

Du vil mest sansynelig få den billigst fra telenor.no sin nettbutikk da de ikke bryr seg om å tjene penger på mobilene der, de vil bare kapre kunder. Akurat nå er provisjonene på Djuice rekordlave, men venter du til 15. Januar får du den sikkert litt rimligere i en butikk igjen for da øker Telenor provisjon på det abb igjen. Tror de fleste Elkjøp og Lefdal butikkene har den på lager hvertfall. Det gjelder sikkert flere kjeder også siden vi har klart å skaffe den.

Lenke til kommentar

Jeg husker ikke hva prisen er, men jeg sjekket mot nettbutikk.telenor.no og de har helt syke priser. Med de prisene vi har på 6288 har vi nok ikke mulighet til å gi den prisen. Men den vi har hatt der jeg jobber er ulåst da. det er sikkert ikke den i nettbutikken til telenor. Jeg kan prøve å sjekke pris i morra.

Lenke til kommentar

Hmm. OK.

 

Det var meget billigt ja. såvidt jeg har sett, ligger 6288 nesten 1000,- over i andre butikker en hos Telenor med Djuice Magnum.

 

 

Vel, jeg får bare håpe de får den inn på lager igjen så kjapt som mulig :)

 

Takker for svar i det minste. Sjekker ut Telekiosken imorgen, og ser hva som skjer.

Lenke til kommentar

Har ikke fått tak i en enda, nei. Sitter selv og venter på den fra Telenor med Djuice magnum.

 

Er ikke villig og betale 1000kr ekstra for og få den litt før heller.

Andre nettbutikker/vanlige butikker ligger som sagt ca. 1000kr over Telenor.

 

Det står enda: Ubekreftet 11.1.2007. Så, jeg vet ikke når de får den inn.

 

Men, håper det ikke blir så veldig lenge til.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg bestilte Nokia 6288 forrige uke og den kommer i morgen iht postens sider. Gleeeeder meg... Bestilte den fra cdon.com da de har veldig gode priser på telefoner uten abb. Og frakten er 29 kr uansett hva du handler :) kostet ca 2600, har bestilt tele2 champion i tillegg som er et abb man ikke får bestilt med sub mobil.

Litt frustrerende at det ikke har kommet noen test av 6288 enda her på Amobil. Jeg har ihvertfall ikke funnet den :) men det aner meg at det er fordi de allerede har testet 6280 (som er nesten den samme tlf).

Allikevel hadde det vært artig med en test!

Slenger ut litt info om den når jeg får prøvd den jeg ;)

Lenke til kommentar

Da er tlf i hus og testet! Kul finish og gloss på skjermen! litt enig i at den kan virke noe plastic fantastic, ikke plagsomme ulyder i sliding. Utrolig gode taster som gir en perfekt motstand, slidingen likeså.

Gjennomført os, enkelt og proft. Bra kamera på både bilder og video ved høyest oppløsning! Synkronisering med pc v/ både kabel og bluetooth går like bra som forventet.

Det som overrasket meg mest av alt er den utrolig gode lyden i headsettet v/ både musikkavspilling og handsfree samtaler!

 

Anbefaler denne telefonen til mellom-proff brukere!

Til deg som ikke trenger alt det superavanserte stæsjet man får i en Symbian 60-series telefon.

 

Alt i alt er jeg meget positivt overrasket, og 100% fornøyd med kjøpet!

 

Terningkast 6!! :thumbs:

Lenke til kommentar
Fungere slideren bedre på denne mobilen enn på 6280? 6280 var jo helt fæl å bruke... Hang jo nesten ikke sammen.

7690057[/snapback]

Etter mer enn 1 måneds bruk av 6288 vil jeg si at slideren er helt fast i fisken og knirkefri.

Skrangler ikke og henger sammen som bare det!

 

Det var nok en av de forandringene som ble gjort pga alle klagene på 6280.

Lenke til kommentar
Fungere slideren bedre på denne mobilen enn på 6280? 6280 var jo helt fæl å bruke... Hang jo nesten ikke sammen.

7690057[/snapback]

Etter mer enn 1 måneds bruk av 6288 vil jeg si at slideren er helt fast i fisken og knirkefri.

Skrangler ikke og henger sammen som bare det!

 

Det var nok en av de forandringene som ble gjort pga alle klagene på 6280.

7690118[/snapback]

 

Men jeg leser om brukere som sier at slideren har blitt litt bedre, men er fremdeles slarkete. Er dette ikke tilfelle?

Lenke til kommentar

Jeg kan jo ikke svare for andre, men her sitter alt som støpt.

Hvis det er eneste grunn for å droppe mobilen er det jo dumt hvis den ikke slarker og knirker da! Get it? Get it! Nå skal jeg kanskje legge til at jeg bare har mobilen på innsiden av jakkelomma når jeg går ute, så hvordan den blir i en bukselomme med gnissing og gnikking har jeg ingen formening om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...