benyeah Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Er det noen som vet om det kommer mange PS3-maskiner til lanseringen i mars? Er ikke så veldig keen på å sove utenfor butikken, men gjør det hvis jeg må.
tidus2k4 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Usikker på hvor mange som kommer. Det eneste jeg vet er at sony har rapportert at de nå har nått deres satte produksjonsrate, som vil si at de skal ha laget 6 millioner units innen mars 2007. Ca. 1 mill av disse er solgt på nåhverendre tidspunkt kan jeg tenke meg. De har sikkert satt av en del av disse til Usa og Japan, så det kan nok bli litt stress i begynnelsen. Men det skal jo komme nye lass hele tiden etter det så lenge pressa går jevnt og trutt.
Bagge Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Det er altid vanskelig å få tak i en ny konsoll de første par månedene, og PS3 er nok intet unntak. Bør nok ha en sikker forhåndsbestilling eller sove ute for å få på launch.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 nå må man ikke ta sony for god fisk,,, de sa de hadde mange til USA og Japan, men det ble under 800.000 på deling hvis jeg ikke husker feil. det er jo også rykter som lurer på om den kommer til europa i mars eller ikke. men i usa er det fortsatt PS3 i butikkene, men de blir ikke solgt, mange bytter den inn i en wii også.
_KroSjefen_ Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Eg trur europa blir eit sterkt marked for Sony, var vel i Europa det var solgt mest ps2 så kundebasen er stor her.. og til mars kommer mange gode lanseringstitler som GRAW 2, motorstorm, formula one 2006, F.E.A.R osv.. i tilleg er vel økonomien bedre i europeiske land enn japan og USA..
Dinsdale Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Om Sony har leveringsproblemer når konsollen har vært ute i 5 mnd blir jeg overrasket. 360 hadde ikke det, og jeg regner ikke med at Wii vil ha det. Joda, de lanserer i Europa og man forventer for lite konsoller, men litt av poenget med å lansere senere i Europa bør vel være å unngå latterlige lite konsoller. Uansett er det latterlig om Sony ikke klarer å levere nok konsoller i mars. Unnskyldningen vil vel være at PS3 er så teknisk overlegen alt annet at det tar lang tid å lage folk sluker det rått. Gleder meg.
sir-alex Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jeg er egentlig ganske sikker på at Playstation 3 kommer til å bli utsolgt RIMELIG fort. Uansett hvor mye de klarer å skaffe til lanseringsdagen.
Frode68 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Om Sony har leveringsproblemer når konsollen har vært ute i 5 mnd blir jeg overrasket. 360 hadde ikke det, og jeg regner ikke med at Wii vil ha det. Joda, de lanserer i Europa og man forventer for lite konsoller, men litt av poenget med å lansere senere i Europa bør vel være å unngå latterlige lite konsoller. Uansett er det latterlig om Sony ikke klarer å levere nok konsoller i mars. Unnskyldningen vil vel være at PS3 er så teknisk overlegen alt annet at det tar lang tid å lage folk sluker det rått. Gleder meg. 7651974[/snapback] Ja, Gled dere til PS3 kommer til Norge. Jeg er glad jeg kjøpte min i USA uten å stå i kø ! Men det spørs om det blir lite med PS3 til lansering som med X360, Wii... Gran Turismo HD = Konge bra, selv om det kun er 1 bane og noen biler. Motorstorm = Konge bra, spesielt når man kræsjer og ser alle detaljene i slow motion +++
tidus2k4 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Ja, Gled dere til PS3 kommer til Norge. Jeg er glad jeg kjøpte min i USA uten å stå i kø !Men det spørs om det blir lite med PS3 til lansering som med X360, Wii... Din snik Jeg kjøpte også, men så ombestemte selger seg og mente det ble for dyrt å sende den.. jaja.. pengene tilbake på konto og da tror jeg nesten jeg venter på europeisk. Sålenge den også er sonefri så jeg kan importere spillene mine fra usa Leste også om firmware update som skal komme i mars, leste at denne var bekreftet, men ta det med en klype salt likevel. Det ser i hvertfall lovende ut med fixes som kommer. Multitasking kommer igang, resume av downloads. Voice og videochat mens man spiller eller gjør andre ting. Sony sin live tjeneste ser ut til å bli bedre og bedre. Det er gledelig. Endret 5. januar 2007 av tidus2k4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå