Cryovat Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 http://www.gamebrink.com/xbox-360/2009-Los...-reviews-1.html Tror kanskje det blir aktuelt å legge inn en forhåndsbestilling på dette spilllet. Skal en tro GameBrink høres det ut som en klar hit.
StaBBer Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 (endret) Etter å ha spilt begge demoene, kommer jeg til å kjøpe dette uavhengig av omtaler. For meg kan det gjerne få 2/10. Endret 4. januar 2007 av StaBBer
Cryovat Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Blir et par runder på sp-demoen på meg nå.
xFreakyx Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 dette er jo et må ha spill til xbox360 da. har spilt SP demo og MP demo. og jeg synes spillet er helt utrolig! fin grafikk og veldig bra gameplay! akkurat sånne spill man vil ha!
Tomtruck Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Dette spillet har lenge vært på min innkjøpsliste. Må nok innom elkjøp i neste uke
StaBBer Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Noen som vet om CE, Collector's Edition, kommer til Norge?
Placo Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Snakker om å plukke ut anmeldelser. Fra en ubetydelig site såklart også. Lost Planet: Extreme Condition - X360 Avg Ratio: 73% http://www.gamerankings.com/htmlpages2/931114.asp Dette er hva spillet har hittil. 73%. Det er mest sannsynlig ganske så middelmådig.
Mala Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 73% i gj.snitt er da eit stykke i fra middelmådig etter min meining
Placo Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 73% i gj.snitt er da eit stykke i fra middelmådig etter min meining 7644772[/snapback] Vel, det finnes 63(!) Xbox 360 spill som har høyere snitt så noe mesterverk er det garantert ikke hvis scoren holder seg.
tidus2k4 Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 73% i gj.snitt er da eit stykke i fra middelmådig etter min meining Sånn som skalaene brukes i dag, så er 73% ganske middelmålig.. ettersom det skal utrolig mye til at noen får under 50%, Unntaket er kanskje på gamer.no den siste tiden
Placo Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Hvis vi ser alle 360 spillene som har kommet ut (136 i følge siten) havner det sånn ca midt på. Så middelmådig passer ganske bra.
BlastyTrasty Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Vel, uansett eit spel eg skal ha. Gledar meg stort. Capcom leverar som regel.
Cryovat Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 (endret) Snakker om å plukke ut anmeldelser. Fra en ubetydelig site såklart også. 7644740[/snapback] Det var ikke snakk om å plukke ut anmeldelser, visste ikke at det fantes andre anmeldelser ennå engang da jeg laget tråden. Ro ned konspirasjonsteoriene. Dette er hva spillet har hittil. 73%.Det er mest sannsynlig ganske så middelmådig. 7644740[/snapback] 73% i snitt av fem anmeldelser. Skal du absolutt komme dragende med statistikk kan du iallefall vente til det kommer et stort nok nummer anmeldelser til å gi et gjennomsnitt som faktisk sier noe. Endret 4. januar 2007 av Cryovat
patham Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 (endret) Fint å ta snittet når det er snakk om 5 omtaler da Arg så ikke den over meg Endret 4. januar 2007 av disabled
Placo Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Snakker om å plukke ut anmeldelser. Fra en ubetydelig site såklart også. 7644740[/snapback] Det var ikke snakk om å plukke ut anmeldelser, visste ikke at det fantes andre anmeldelser ennå engang da jeg laget tråden. Ro ned konspirasjonsteoriene. Dette er hva spillet har hittil. 73%.Det er mest sannsynlig ganske så middelmådig. 7644740[/snapback] 73% i snitt av fem anmeldelser. Skal du absolutt komme dragende med statistikk kan du iallefall vente til det kommer et stort nok nummer anmeldelser til å gi et gjennomsnitt som faktisk sier noe. 7645190[/snapback] Så et enkelt 95/100 review er altså mer rettferdig ? Og hvis du hadde lest litt mer så sa jeg også noe mesterverk er det garantert ikke hvis scoren holder seg.
FJERNET111 Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 (endret) Det er faktisk et snitt basert på _3_ blader, som jeg i hvert fall ikke har hørt om. To på 80% og en på 60%. Den på 95% teller de ikke med. Synes demoen virket kul, så jeg skal nok kjøpe dette. Endret 4. januar 2007 av SBS
EssspeN Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har såvidt testet dette spillet (PAL FULLVERSJONEN) og det sliter med AA.. Har ikke sett lignende på 360 spill.. Er en slik strek hele tiden når du beveger kamera, eller så er det min xbox360 som går på siste verset, men dette har kun skjedd i dette spillet. Flere butikker har fått dette spillet, så hvis du vet om ei sjappe som er litt sløv med å sette spillet ut på releasedato så er det bare å kjøpe i dag. Var det ikke slik på demoen?
Kadaju Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Hvis jeg ikke husker feil så ga Edge det 7/10... Men etter å ha prøvd demoene så blir det uansett et spill jeg skal skaffe
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har såvidt testet dette spillet (PAL FULLVERSJONEN) og det sliter med AA..Har ikke sett lignende på 360 spill.. Er en slik strek hele tiden når du beveger kamera, eller så er det min xbox360 som går på siste verset, men dette har kun skjedd i dette spillet. 7646416[/snapback] Det er nok bare din Xbox 360. Hos meg var det helt fin AA. Råbra spill, men sitter fast litt på lvl 3.
_norse_ Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har såvidt testet dette spillet (PAL FULLVERSJONEN) og det sliter med AA..Har ikke sett lignende på 360 spill.. Er en slik strek hele tiden når du beveger kamera, eller så er det min xbox360 som går på siste verset, men dette har kun skjedd i dette spillet. Flere butikker har fått dette spillet, så hvis du vet om ei sjappe som er litt sløv med å sette spillet ut på releasedato så er det bare å kjøpe i dag. Var det ikke slik på demoen? 7646416[/snapback] Det er fordi du bruker VGA tenker jeg. Etter høstoppdateringen fra MS så sliter Capcom spillene med tearing. Veldig tydelig på Dead Rising. Tror Capcom har sagt at de skal fikse det i en patch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå