Gå til innhold

hvor få tak i SilverStone TJ09 Case?


Anbefalte innlegg

Hei, fant ikke pris på den i prisguiden, og fant bare priser på den fra amerika, så hvordan skal jeg få tak i dette kabinettet?

 

eventuelt når får norske webbutikker kabinettet?

 

LINK til Prisguiden

 

Link til produsent

 

de sier på hjemmesiden at komplett.no er distributør så jeg kan sende dem en mail og spørre, men vil gjerne ha info om dere har noe.

 

Mvh m-momr :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg kjøpte mitt fra databutikken.com. Det gikk raskt og smertefritt og få det tilsendt.

Jeg ser også at pcutstyr.no har fått de inn, og de er noe lavere priset der, så der har du et annet alternativ.

 

Er utelukkende fornøyd med kabinettet, det er i en helt annen verden kvalitetsmessig enn kabinettet jeg byttet ut (antec p180), samt at det har svært god plass innvendig og er veldig enkelt å jobbe i. Anbefales hvis du har råd.

 

(det er etter min mening også det helt klart peneste kabinettet på markedet, eneste som kommer nære er tj07)

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte mitt fra databutikken.com. Det gikk raskt og smertefritt og få det tilsendt.

Jeg ser også at pcutstyr.no har fått de inn, og de er noe lavere priset der, så der har du et annet alternativ.

 

Er utelukkende fornøyd med kabinettet, det er i en helt annen verden kvalitetsmessig enn kabinettet jeg byttet ut (antec p180), samt at det har svært god plass innvendig og er veldig enkelt å jobbe i. Anbefales hvis du har råd.

 

(det er etter min mening også det helt klart peneste kabinettet på markedet, eneste som kommer nære er tj07)

7963227[/snapback]

 

 

Jeg stod mellom tj09 og tj07.... Det ble jammen med tj07, da dette passet best til mine behov.

 

Må bare si at jeg er STRÅLENDE fornøyd med TJ07! Det skulle vel bare mangle, ettersom dette ikkje er et billig kabinett :thumbup:

Lenke til kommentar

Ganske bra kabinett og bygge i, den interne USB kabelen er noe kort til mitt P5B-dlx og kablingen til diskene kan være noe trangt å legge bra opp, bør ha vinklete kontakter så de ikke tar i sidedøra. Måtte rette ut metallet på Club3D 8800 kortet mitt for og få det til og passe i festet for pci kortene som er i bunnen hovedkort plata.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...