Gå til innhold

Goodbye wow, hello Guild Wars?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Det hadde jo vært supert da, men klarer nok ikke skaffe meg spillet før mandag eller tirsdag. Er i militæret se :thumbdown:

For man kan vel ikke spille uten det kan man vel? hehe :!:

Mvh,

Christoffer :)

7647593[/snapback]

du laster bare ned en game client på 500kb elns, så lastes alt ned til maskina fortløpende. Dette betyr naturligvis usaklige loadetider første gang du kommer til et område, men det funker :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det hadde jo vært supert da, men klarer nok ikke skaffe meg spillet før mandag eller tirsdag. Er i militæret se :thumbdown:

For man kan vel ikke spille uten det kan man vel? hehe :!:

Mvh,

Christoffer :)

7647593[/snapback]

du laster bare ned en game client på 500kb elns, så lastes alt ned til maskina fortløpende. Dette betyr naturligvis usaklige loadetider første gang du kommer til et område, men det funker :p

7648189[/snapback]

Å herregud så kult, kan jeg jo prøve i helga litt da jo :thumbup:

Takk for svar!

Mvh,

Christoffer

• 2 uker senere...
Skrevet

Disse usakelige lange loading tidene du nevner, er den eksakte grunnen til at jeg kastet dette spillet ut vinduet etter første dag. Det var rett å slett ikke til å leve med! Makan til tåpelig system skal man lete lenge etter.

Skrevet

akuratt hvordan gjør man det? (beklager mini-hijackinga av tråden) Er det bare å sette på -image også kjøre spillet over natta, og da vil den laste av seg selv?

Skrevet

Guild Wars er ikke ett MMORPG, det er vel største forskjellen.

Guild Wars er ikke annet enn ett RPG spill med multiplayer. Tvert du begir deg ut på quests så dannes det instances hvor kun deg og dine teammates ser hverandre, du ser ingen andre personer rundt deg. Så det er ikke en online verden som du er vant til.

Skrevet
I GW er den høyeste levelen du kan få 20, noe som du vil få garantert før du er ferdig med halvparten av spillet.  Dermed har det liteå si om du har spilt lenge eller ikke, det er skillsa og armoren og attributs pointa som bestemmer om du vinner eller ikke da.

det finnes veldig mange skills men du kan bare bruke åtte om gangen.

Når du spiller PvE er det maks 8 personer i en party du vil spille i, det savve i GvG dvs lag mot lag.

Jeg spiller ikke så mye GW selv, mest bare når det er en evening dvs at det er jul eller noe sånt.

Sjekk en annmeldelse av spillet ett eller annet sted hvis du vil se mer.

Det største minuset med spillet synes jeg, er at du ikke kan hoppe, eller gå ned bratte bakker. Ofte vil du gå på usynlige vegger som hindrer deg å gå helt intil ett fjell eller gå ned en bakke.

I GW er det også mye "running" dvs at du eller andre vil prøve å løpe gjennom ett område uten å drepe alle som er der

7636786[/snapback]

Det med 8 personer er bullshit. Det er noen oppdrag (factions. Har ikke prøvd nightfall) der du får joine andre grupper (ergo=16 personer). Dere koordinerer gjennom "shout", en chat der alle hører det

Jeg har spillt mye GW, har runnet veldig mye men det har bare blitt verre og verre. Arena.net crapper hele greia så det blir alt for vansklig for vanlige spiller. Du må med andre ord sette inn et annet gir i spillinga di for å få det til. Ellers er GW et knakende bra spill!

Skrevet

Svært så vanskelige vi skulle være i dag da. Så vidt jeg vet finnes det ingen regler mot å ha engelske "slagord" i emnefelt så lenge det beskrivende om det han spør om / vil fram til.

Velger å kalle det slagord fordi jeg har sett "goodbye x, hello x" i flere sammenhenger.

Uansett, navn på characteren min er Oresthes Midrain om du vil ta kontakt ingame :]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...