Magnus Holm Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Nå har jeg lastet ned pzizz og prøvd å installere det under Wine. Installeringa gikk kjempegreit, men da jeg skulle starte opp programmet ble det litt kluss. Etter å fiksert opp noen lib-mangler og installerte QuickTime får jeg er rar feilmelding. Pzizz popper opp med en boks med et rødt kors i Multiprocessing interface did not initialize due to error 2. Please contact technical supprt by e-mail at adress [email protected] Og her er output av Wine fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_GetAvailableTextureMem (0x1c8e98) : stub, simulating 64MB for now, returning 64MB leftfixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x1a3798)->((nil),00000008) fixme:font:CreateScalableFontResourceA (0,"c:\\windows\\QTFont.for","c:\\windows\\QTFont.qfn",(null)): stub fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x33f200,0x00000000), stub! err:win:CreateWindowExA bad class name "Message" OG DETTE KOMMER NÅR JEG LUKKER PROGRAMMET: fixme:font:WineEngRemoveFontResourceEx :stub fixme:font:WineEngRemoveFontResourceEx :stub fixme:font:WineEngRemoveFontResourceEx :stub fixme:font:WineEngRemoveFontResourceEx :stub fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x1a3798)->((nil),00000008) fixme:d3d:IWineD3DStateBlockImpl_Release Releasing primary stateblock Tviler på at support kan hjelpe meg (Support Sucks™) siden dette virker som en Wine-feil. Noen som har litt peiling? Lurer også på om det finnes andre alternativ til pzizz.
Steinmann Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Da er du lenger enn meg, for den vil ikke installere quicktime engang hos meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå