norsemanGrey Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan få lastet ned Outlook Express 6.0. Har lett etter den over alt, inkludert på Mickrosoft sine sider, men der er det bare sånn Service Pack drit.
KjQttkak Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Finnes ikke det på Works CDene/pakkene som ofte følger med Windows XP da ?
covah Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Outlook Express 6.0 installers samtidig med IE 6.0. Tror ikke det finnes en egen installasjonspakke for bare Outlook Express.
norsemanGrey Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Outlook Express 6.0 installers samtidig med IE 6.0. Tror ikke det finnes en egen installasjonspakke for bare Outlook Express. 7635740[/snapback] Det er ikke med outlook express på den windows versjonen jeg har, og jeg har nå prøvd å avinnstallere IE 6 som lå der og lasta den ned på nytt fra internett for å få med Express også, men jeg får bare beskjed om at en nyere versjon av IE er opdaget på systemet og at jeg ikke for lov til å innstallere. Hva skal jeg gjøre?
covah Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Installer et annet mailprogram? Feks. Mozilla Thunderbird?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå