Gå til innhold

W2k-lisenser fortsatt interessante


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du har vanskeligheter for å se hvorfor noen vil bruke noen windows versjon, så ser du dårlig!

7662449[/snapback]

Jo, jeg har -0,5 på begge øyne og litt skjeve hornhinner jah. :p

7662475[/snapback]

 

Tenkte kanskje mer på tunnelsyn eller noe i den duren! Er en grunn til at noen sånt som 95% av brukerne av dette forumet bruker Windows av et eller annet slag, og grunnen er nok ikke bare inkompetanse!

Lenke til kommentar

Jeg bruker windows pga DirectX spill samt at jeg har en del programmer på windows jeg liker godt og ikke gidder å finne motparten eller å styre med Wine.

 

Jeg ønsker meg Ubuntu, men directx er det som stopper meg. Windows er enkelt og greit, og har du litt omløp i hodet så klarer du å holde deg unna virus og annet skit.

Lenke til kommentar

Hehe blir nesten altid vinklet til det om det er muligheter til det, fanboy prosenten er ganske høy på dette emne her. Synes selv at bitching om hvor bra synet er kan fortsettes på PM. Så har foresten hva man er vant til og hva som fungerer best for den enekelte utrolig mye å si.

 

Du kan få billigere oppgradering om du har orginal OS ja, da kjøper du oppgraderings pakke. Jeg tror dette skal funke fra 2000 til vista men dette er jeg ikke sikker på.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

De forkjellige webshoppene har oppgraderings versjoner, du kan oppgradere fora xp til vista igjen for en noe billigere pris også.

 

Vet lite om hvordan dette fungerer i praksis da jeg aldrig har prøvd det.

 

edit

Skulle ha sjekket prisen om man får en gratis 2k versjon for så å oppgradere til xp så Vista.

 

Lurer på om du kan oppgradere student versjonen videre også :hmm: , få en eller annen student til å kjøpe det til meg.

 

Men det er sikkert masse regler osv på forkjellig versjoner slik at man ikke får det noe særlig billigere.

 

http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=4853

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...