Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Falsk markedsføring fra UPC ??


Anbefalte innlegg

Heisann fikk akkurat en lapp i posten fra upc med et gledelig budskap:

"Chello blir enda raskere..." står det på forsiden. Det var nok ikke så dumt tenkte jeg for gudene skal vite at dette går treigere en nextgentel abonnementet som broren min har. (har vanlig chello)

 

På baksiden står det mer info:

"Snart øker vi farten på ditt chello internettabbonnement!" og "Det vil snart gå enda raskere å surfte og i laste ned filer. Du kan også oppleve at webTV, online spill og hjemmekontor får enda høyere kvalitet enn i dag."

 

Finfint tenker jeg og hopper ned til oversikten over de nye hastighetene. Men der må de ha gjort en tabbe er jeg redd. Den "nye" hastighen til MITT abonnement er nemlig "inntil 512/128 kbps". :|

 

Hva F. er dette for tull??! Det er da vitterlig akkurat den samme hastigheten som jeg har idag. Dette kan de da vitterlig ikke komme unna med. UPC øker ikke hastigheten på chello i det hele tatt! De øker hastigheten på chello plus. Makan til falsk/dårlig markedsføring er det lenge siden jeg har sett.

 

Pål

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

typisk at jeg får dette kortet samme dag jeg byttet isp til NGT :wink:

men men har jo 240 i dl nå , tror det blir en stund til UPC matcher det

 

har sett villendene UPC reklame før husker de hadde en graf som viste UPC totale båndbredde som knuste Bredbåndfabrikken's Båndbredde,så villedene reklame er jo upc kjent for :wink:

 

har vert kunde hos upc siden 97 (janco på den tiden)

og må si jeg har stort sett vert fornøyd med stabilitet men er nok TV som upc bryr seg mest om virker som internett tjenester kommer litt lenger ned på lista , så jeg angrer ikke at jeg skiftet isp til NGT :smile: møye BEDRE imo.

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Slk på 2002-11-24 16:02 ]

Lenke til kommentar

Ups, he he. der dreit jeg på draget gitt. Var litt flaut det er men til mitt forsvar får jeg vel si at jeg hentet det kortet i postkassen på vei hjem i dag tidlig. Hadde muligens ikke verdens beste vurderings evne da. Fikk det for meg at dagens hastighet ikke var 384 men 512.

 

Ja ja slikt skjer.(*Rødme*)

 

Herregud er det ikke mer en 384 de leverer nå? Det er ikke rart det oppleves røttent i forhold til ngt. Bredbånd, ja jøss.

 

Kortet sier ikke noe mer en det som står her http://www.upc.no/services/internet/misc/m...000004175.shtml

 

Pål

 

_________________

"Honey, I haven't learned a thing."

-Homer J. Simpson

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: PålPot på 2002-11-24 17:46 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: PålPot på 2002-11-24 17:47 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...