cyber370 Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 (endret) Hei! Har nå installert Windows Vista Enterprise og Steam+CS:S Når jeg kjører css får jeg opp 3 feil meldinger 1(denne kommer før spillet starter) 2(Denne veit jeg jo,men har jo egnetli oppdatert drivern da) 3(jeg trykker continue anyway på feilmelding 2, kommer svart skjerm så går den ut av spillet og feilmelding kommer opp) Vista kjører DX10 så vidt jeg vet. Noen som vet hva som er feil? Mvh Joachim Edit: Fikk fjernet feilmeldingen om at skjermkort driveren var for gammel. Men de 2 andre sliter jeg fortsatt med. Edit 2: Fikk fjernet feilmelding nr 1. den kom fordi jeg hadde satt programet til å kjøre i Xp mode. ved å fjerne det slapp jeg feil melding 1. Sliter da bare med feilmelding nr 3. Endret 2. januar 2007 av cyber370
cyber370 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Virkelig ingen som kan hjelpe meg? Har finni ut at feil meldinga kommer pga DX.. Vista kjører DX10,noe jeg ikke tror CS:S støtter. Noen som vet om programvare for vista som kan uinstallere dx9, så jeg kan installere dx9.0c?
cyber370 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Har nå lest meg til at både Counter Strike, og Counter Strike Source skal fungere fint i Windows Vista. Så noen som kan hjelpe meg med feilmeldingen jeg har fått? har lest rundt,men ikke funnet noe svar.
Thorvald Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Har prøvd RC2 av vista og det virket fint der. Hvilken version kjører du? RC1, RC2 eller Final.
Sewero Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg får spilt CS i vista så forstår ikke hva som er galt
cyber370 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Tror det er Final Versionen. Den er rimelig ny, Windows Vista Enterprise. Vet ikke om RC1 og RC2 kjører dx10? Den jeg har har værtfall DX10.
cyber370 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Er det virkelig ingen som vet hva denne feilmeldingen kommer av? failed to lock vertex buffer CMeshDX8::LockVertexBuffer i Windows Vista Enterprise 32bit, har installert ati, catalyst drivern,som mange sier kan være problemet. men hjalp ikke å uinstallere den, og det finnes vel ikke andre ati drivere enn catalyst til Vista?
Raste Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 (endret) Slutt å spam. vis ingen vil hjelpe deg så vil dem ikke det. Vis noen vil hjelpe deg så gjør dem det? Skjønner? Endret 4. januar 2007 av Raste
cyber370 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Tmz, nå bumpa du den akkuratt for meg. Raste: Du spammer jo du også nå? Hold deg unna posten om du ikke skal være til hjelp. Og til info, så har jeg finni problemet nå, uten deres hjelp.
Jarmo Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Bump, spam, bump, spam, bump, spam og dårlig topic, tråden stenges.
Anbefalte innlegg