Gå til innhold

Hvilket bilde bruker du som Xbox 360 bakgrunn?

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av alle ting så bruker jeg faktisk bilde fra årets jakt på Hardangervidda.

Tok meg en topptur mens resten av folka tok en pust i bakken.

Ble ikke stort bytte under turen, men bilder som dette beviser vel at det betydde pent lite :)

post-11092-1167738436_thumb.jpg

Skrevet

Jeg lasta ned Gratis "Holiday Theme". Er nesten lik standaren, bare nedtona farger. Og bilder fra Gudfaren som bakgrunsbilder.

Men jeg viste ikke at du kan ha egne bilder som bakgrunn.. :hmm: Da må jo det nesten testes ut! :)

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

windows media player 11 fungerer, må bare skru på deling av media inne i Media player

Skrevet
Du vet ikke om noen annen måte enn windows media connect, siden ikke *kremt*alle*kremt* har en lovlig versjon av windows

7629140[/snapback]

Legge bildet du vil ha på en mp3 spiller, minnepenn, harddisk el. og hente det derifra.

Skrevet
Du vet ikke om noen annen måte enn windows media connect, siden ikke *kremt*alle*kremt* har en lovlig versjon av windows

7629140[/snapback]

Legge bildet du vil ha på en mp3 spiller, minnepenn, harddisk el. og hente det derifra.

7629419[/snapback]

Knall tenkte ikke på zen'en min :) Takker så mye, nå skal det mekkes bakgrunner her

Skrevet (endret)

Dette funker fett! Siden jeg savner snø så måtte jeg ha et snøbilde fra i fjor som bakgrunn.

Here It Is: Gir meg en god deilig vinter feeling og en kjølig atmosfere på xboxen ;) Som passer bra etter en eller to hete omganger med xboxen :whistle:

(tatt med mobilen så er ikke den beste kvaliteten)

post-14037-1167794294_thumb.jpg

Endret av BanAnus
Skrevet

Har ikke testet dette enda.

Om jeg skal mekke et bilde fra PCen, hva slags oppløsning bør bildet være for å få det optimalt? Kjører 720p på widescreen HDTV.

Og om jeg har Vision kameraet på, blir det slike bølger i bakgrunnen?

Skrevet
Om jeg skal mekke et bilde fra PCen, hva slags oppløsning bør bildet være for å få det optimalt?

Kjører 720p på widescreen HDTV.

Siden du kjører 720p så burde vel oppløsninga på bildet også være 720p (1280/720)

Og om jeg har Vision kameraet på, blir det slike bølger i bakgrunnen?

Skjønte ikke helt så sier Pass :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...