Gå til innhold

Her kan du poste om Grim Batol!


Anbefalte innlegg

Her kan du diskutere alt som har med grim batol å gjøre. Du kan si rase, lvl og navn.

Håper dette blir en lang å ryddig tråd :D

 

Regler: Ikke post noe som ikke har med grim batol å gjøre!

- Du kan legge inn et bilde av deg selv og si hvilken UI du har

 

Edit: Min heter espenaldoz

Endret av espeNaldoZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja jeg har en 60 tauren warrior migrerte fra stormscale det eneste jeg angrer på med det er at alle vennene mine ikke gjordet det men grim batol er en jævelig morsom server snakke med nordmenn og skotter er en fin tin i tilleg så har det ikke vært så mye problemer med den som mange andre servere jeg har vert på

Lenke til kommentar

Et retorisk spørsmål er et spørsmål du stiller uten å egentlig forvente et konkret svar. Du stiller det gjerne for å vise et poeng.

 

Selv om du ikke forventer et svar, kan det plutselig komme et. Eller det kan komme et spørsmål tilbake.

Som de sier i speideren; Vær forberedt!

 

Æsj, nok OT fra meg, og sengen venter.

Dere får ha et godt nytt år gutter og jenter!

Lenke til kommentar
Et retorisk spørsmål er et spørsmål du stiller uten å egentlig forvente et konkret svar. Du stiller det gjerne for å vise et poeng.

 

Selv om du ikke forventer et svar, kan det plutselig komme et. Eller det kan komme et spørsmål tilbake.

7621737[/snapback]

Jeg stilte deg et retorisk spørsmål om hva et retorisk spørsmål er for å hinte til deg at spørsmålet som han over deg stilte (som du så stilte spørsmål ved) var et retorisk spørsmål :)

 

Les den til du forstår den.

Lenke til kommentar
Et retorisk spørsmål er et spørsmål du stiller uten å egentlig forvente et konkret svar. Du stiller det gjerne for å vise et poeng.

 

Selv om du ikke forventer et svar, kan det plutselig komme et. Eller det kan komme et spørsmål tilbake.

Som de sier i speideren; Vær forberedt!

 

Æsj, nok OT fra meg, og sengen venter.

Dere får ha et godt nytt år gutter og jenter!

7621737[/snapback]

 

Mener du "alltid beredt"?

Lenke til kommentar

Grim Batol

 

The mountaintop fortress of Grim Batol

 

The Gates of Grim Batol

 

The first inner gate leading to Grim Batol, guarded by Axtroz of the Red Dragonflight

 

After losing in a three way civil war with the Bronzebeards and Dark Irons, Khardros of the Wildhammer clan lead his people north through the barrier gates of Dun Algaz. There they founded their own kingdom within the mountain of Grim Batol.

 

After years of bitterness Thaurissan, leader of the Dark Iron clan, launched a double sided attack from his city in Redridge against Ironforge and Grim Batol in hopes of taking all of Khaz Modan. Thaurissan led his forces against Ironforge while his sorceress wife, Modgud, attacked Grim Batol.

 

The Bronzebeards were able to push back the Dark Iron assault led by Thaurissan at Ironforge. As Thaurissan withdrew to Redridge, Modgud's forces began to break through the gates of Grim Batol. Modgud then used her sorceress powers to call for the shadows from the earth to attack the Wildhammers within their own fortress. The Wildhammers viciously fought back against the shadows and the Dark Iron forces. Finally Khardros was able to push through the invading onslaught and slay Modgud.

 

Leaderless, the remaining Dark Irons began to hasty retreat to Redridge; only to be intercepted by the Bronzebeard army which had come from Ironforge to assist Grim Batol. The remaining Dark Iron Forces were crushed between the Wildhammer and Bronzebeard armies.

 

Following the total defeat of Thaurissan, the Wildhammers returned to their home in Grim Batol. What they had found was that the death of Modgud had left an evil taint in their fortress. The Wildhammers found Grim Batol uninhabitable; and founded a new home in Aerie Peak.

Lenke til kommentar
Et retorisk spørsmål er et spørsmål du stiller uten å egentlig forvente et konkret svar. Du stiller det gjerne for å vise et poeng.

 

Selv om du ikke forventer et svar, kan det plutselig komme et. Eller det kan komme et spørsmål tilbake.

Som de sier i speideren; Vær forberedt!

 

Æsj, nok OT fra meg, og sengen venter.

Dere får ha et godt nytt år gutter og jenter!

7621737[/snapback]

 

Mener du "alltid beredt"?

7621873[/snapback]

 

Speiderleder: "Vær beredt!"

Speiderforsamling: "Alltid beredt!"

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...