Gå til innhold

Jeg har en venn som ikke leser bøker!


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Vekkjer til live ein gammal tråd. Har ikkje posta i han, men lurar fælt på korleis det går med Magnus, om leselysta held seg.

 

Ser at han likte stilen til ambjørnsen, men sleit med all bannskapen hans. Vil anbefala novellesamlingane til Ambjørnsen. Verka hans på denne fronten er jo fruktkorger av det skjeldne slaget, med noko for einkvar smak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hvorfor ikke arrangere en bokkveld der dere samles en liten vennegjeng, drikker Burn og leser litt eventyr som er i eventyrsjokoladen?

Lenke til kommentar

Jeg synes det er helt greit at du foreslår bøker han kan lese. Men det er folk som ikke liker underholdning som krever at de bruker hodet litt. Slike er det lite man kan gjøre noe med.

 

Hvis du trenger nye forslag så vil jeg foreslå Dean Koontz (The good guy, Serien om Odd Thomas: "Odd Thomas", "Forever Odd", "Brother Odd", "Odd Hours" (kommer neste år), Trilogien om Frankenstein). Den mannen har mange syke, syke tanker og fantasier. Nå har ikke jeg lest noen av hans bøker på norsk, da jeg foretrekker originalspråket, så noen poeng kan gå tapt i oversettelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...