Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Huff da, slikt skal vi vel ikke ha noe av... Men har hørt at det ikke er ulovelig og laste ned epiosdene nei :)

8189745[/snapback]

Selvsagt er det ulovlig å laste ned copyrighted materiale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det ikke Matt og Trey som sitter på rettighetene?

8192692[/snapback]

Nope.. Er Comedy Central (med MTV som "overhode"..).. Så i bunn og grunn er det MTV som sitter på rettighetene..

De sender South Park på norsk MTV klokken 23 hver dag..

Skrevet

Jeg klarer å se episodene uten problemer, litt komprimert, men ellers bra!

Jeg trodde den siden var lovlig jeg, ettersom at den har vært oppe en GOD stund.

Skrevet
Er det ikke Matt og Trey som sitter på rettighetene?

8192692[/snapback]

Nope.. Er Comedy Central (med MTV som "overhode"..).. Så i bunn og grunn er det MTV som sitter på rettighetene..

De sender South Park på norsk MTV klokken 23 hver dag..

8192967[/snapback]

Men det avgjør jo saken... Har ingen problemer med å "stjele" fra de :)

Skrevet

Skal innrømme at jeg lo litt på slutten, men ellers var det ikke særlig morsomt i mine øyne.

Hva er det egentlig med SP og teite dyr/skapninger i hovedrollen i enkeltepisoder? Lemmiwinks, hodelusa, Towelie, Sjøoterene etc. ?

Skrevet

Det var en gang en forumbruker som ville skrive noe stygt om Towelie i en tråd, men hindringen var den store stygge trådstarteren. Først kom forumbruker 1: Towelie er kjedelig. Trådstarteren svarte: Hvem disser towelie i min tråd? Forumbruker 1: Nei nei skyld ikke på meg towelie er jo en klassisk karakter. "La gå da" Så mye lenger nede kom den andre forumbrukeren: "Towelie er et kjedelig dyr eller skapning" "Hvem er det som disser towelie i min tråd" "Nei nei det er ikke meg" Eller vent litt, det har ikke skjedd enda. Og herved var historien om de 2 nerdy forumos som skulle skrive i tråden. Haha! :!: :lol: :inoscent: Jaja elendig og elendig fru blom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...