Kimelimm Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hei! Så på VGnett igjen og så at de brukte dette Terrain programmet, hva heter det?
Kimelimm Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 Dæven skifter den Dinosauren din farger hele tia? Vell, kan noen hjelpe meg ?
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Dæven skifter den Dinosauren din farger hele tia? Vell, kan noen hjelpe meg ? 7617478[/snapback] Tror nesten FunCom har utviklet det selv jeg. Eller så er det mulig at de bruker 3D Studio Max.
unundindur Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Ka e egentlig spørsmålet her? Ut fra det bildet kan vi ikke se hvilket program som er brukt til å lage terrenget. Det ser ut som en blanding av bump og normalmapping med speedtrees. Det er i alle fall det som er normalt for å oppnå den typen grafisk utseende skulle eg mene Selv om spillet ser bra ut har jeg tilgode å se de helt store grafiske detaljene. Når det er sagt tror jeg kampsystemet vil gjøre Conan en stor tjeneste
Kimelimm Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Kan noen si noen lignende program da?
unundindur Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Til å lage sånn spillgrafikk eller bilder? Med andre ord, skal det være ett faktisk 3d bilde, ett 2d bilde som ser ut som 3d eller spill? for 3d bilder funker Maya eller 3dmax, 2d bilder tror jeg de skal funke, men til spill tror jeg det er vanlig å først lage modellene i eks. nevnte programmer, for så og imortere dem til en spillmotor. Jeg har sett liknende grafikk basert på Unreal engine 2.5
Kimelimm Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Jeg mener slike baner, terrains etc, som t.ed
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Jeg mener slike baner, terrains etc, som t.ed 7627570[/snapback] Kanskje de bruker Terragen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå