pcsuper Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Ja, jeg har da fått et problem som er helt gresk for meg. Jeg aktiverte xp med en gang jeg formaterte forrige gang, men nå viser det seg at jeg ikke har aktivert. Får opp en melding som lyder som følger : Wndows-produktaktivering Dette eksemplaret av Windows må aktiveres hos Microsoft før du kan logge på. Vil du aktivere nå ? Ja / Nei jeg velger da Ja så klart Og da kommer jeg til neste vindu som er den blåe boksen hvor man skal aktivere og der får jeg opp: Aktiver Windows Windows-produktaktivering Windows er allerede aktivert. Klikk OK for å avslutte OK jeg trykke OK Og det som skjer er at jeg må begynne på nytt igjen på det jeg nå har sakt, samme skjer hvis jeg velger nei. Så noen som vet hva jeg kan gjøre ?
ventle Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 (endret) mulig du bør vurdere å poste i windows-forumet da dette ikke er et problem som retter seg spesielt mot bærbare godt nyttår! Endret 1. januar 2007 av ventle
pcsuper Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 oi : p det var ikke meninga, men jeg installerte XP på nytt og da funka det. Så problemet er løst : ) Godt nyttår : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå