Gå til innhold

Gode gamle Sensible Soccer (amiga)


FVEE75

Anbefalte innlegg

Må flire litt når jeg tenker på at nå for tiden diskuteres det spillbarhet,grafikk og nextgen på nye spill, mens to andre og meg selv sitter fortsatt noen kvelder i blandt og spiller "gode gamle sensible soccer" med joystick.. Grafikken er jo rett og slett tragisk men vi har det vannvittig artig og jeg synes nesten at spilet er så dårlig at det blir bra :)

 

Er det noen andre som har spilt det i seinere tid??

Har prøvd det nye som kom til xbox nå, men det syntes jeg ikke var i nærheten av det som var til amiga og pc for mange år siden...

 

kommentarer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare gleder oss til det kommer på Xbox 360 i januar  :yes:

 

 

Likte det veldig godt på Amiga og Atari ST

7611861[/snapback]

 

Men det er ikke det samme å spille det med en kontroller og masse knapper mot en joystick og en knapp til alt :thumbup: Det var jo sjarmen og det går jo mye fortere...

Lenke til kommentar

Sensible soccer var/er sinnsykt gøy, men Goal... DET var fotballspill det :whistle:

Goal var eneste grunnen til at jeg beholdt Amigaen min så lenge som jeg gjorde :yes:

 

Ang. grafikk - kan vi ikke bare for én gangs skyld bli enige om at grafikk og effekter er viktig i noen spill, og ikke viktig i andre. Akkurat som i film.

Lenke til kommentar

artig å lese at flere liker/likte sensible.. Men for min del så blir jeg ikke å skaffe meg xbox360 versionen, siden det da er å bruke kontroller og forskjellige knapper for pasning/skudd e.t.c

 

Vi satt for to dager siden 3stk og spilte sensble turnering med storskjerm.. Er bare sinnsykt artig :)

 

Vi bruker den gamle xboxèn med emulator av spillet sensible, og vi har moddet kontrolleren slik at vi bruker joystick og da bare en knapp for alt... Vi prøver å finne flere som vil være med å spille, men er ikke så mange som liker det eller er noe særlige gode i det... :)

Lenke til kommentar

Så hvis det er noen her inne på forumet og som da kanskje bor i Vestfold har lyst på en utfordring og føler at de er ganske brukbare i dette spillet, så er det bare å ta kontakt.. Vi vil gjerne ha med flere på en turnering som kan gi oss litt motstand..

 

Gjentar at vi spiller amiga versionen, med joystick... ikke pc eller xbox.

 

Hadde vært artig om noen tok utfordringen :)

vi er 3 stk som føler at vi er ganske gode her og tror ikke mange andre vil slå oss :w00t: he he

Lenke til kommentar
Sensible soccer var/er sinnsykt gøy, men Goal... DET var fotballspill det  :whistle:

Goal var eneste grunnen til at jeg beholdt Amigaen min så lenge som jeg gjorde  :yes:

 

Ang. grafikk - kan vi ikke bare for én gangs skyld bli enige om at grafikk og effekter er viktig i noen spill, og ikke viktig i andre. Akkurat som i film.

7612061[/snapback]

 

Goal er fortsatt et fantastisk fotballspill. Har sammen med min onkel og fetter gjenopplivet dette enormt engasjerende fotballspillet, ved hjelp av winuae. Akkurat som å spille på amiga :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...