Gå til innhold

Hvor mye drekkevarer har du i år?


Nstin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
six pack corona

champagne 0.75CL

smirnoff 0.70cl

+ blandevann og snacks!

 

Vors med noen venner og så videre på en større fest jah:D

7608478[/snapback]

0.75cl champagne?

0.70cl Smirnoff?

Det hørtes da utrolig lite ut ;)

 

On topic: Jeg skal ta en rolig nyttårsaften i år, så jeg har 2 flasker sjampis. En med alkohol og en uten ;)

Lenke til kommentar
Å drikke seg drita på nyttårsaften er tåpelig, det kan en gjøre hver eneste helg resten av året. Hva med å nyte kvelden med venner og god mat.

Ps. Jeg skal drikke og...

7609087[/snapback]

 

Jepp. Med fare for å virke som en gammel bitter kjærring; Feste kan man gjøre 364 dager resten av året. Nyttårsaften-festene er så umåtelig oppskrytt. I år skal jeg være hjemme med svigerfamilien og spise kalkun. Vi stikker sikkert ut og ser på fyrverkeriet i sentrum, men jeg gidder ikke drikke en dråpe alkohol (nei, jeg er ikke avholds).

Lenke til kommentar
Jepp. Med fare for å virke som en gammel bitter kjærring; Feste kan man gjøre 364 dager resten av året. Nyttårsaften-festene er så umåtelig oppskrytt. I år skal jeg være hjemme med svigerfamilien og spise kalkun. Vi stikker sikkert ut og ser på fyrverkeriet i sentrum, men jeg gidder ikke drikke en dråpe alkohol (nei, jeg er ikke avholds).

7609109[/snapback]

Alkohol og raketter er som kjent heller ingen god kombinasjon.

Lenke til kommentar

Er ganske farlig å være dritings på nyttårsaften, raketter flyr som regel vegg-i-mellom.

 

Tror det er ganske mye drikke ute å går i år også, jeg sitter i kassen på Prix, og får med meg ganske godt hva folk kjøper. Kom faktisk en idag og handla 10 sekspakninger med øl, til seg selv. Hadde vel holdt 4-5 helger for mange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...