Lasse000 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Jeg spiller guild wars og synes det er kjempe artig, men når jeg spiller PvP synes jeg det mangler noe, er det bare Skills, og unlocke nye items man tjener på PvP? Kan noen svare meg på noen spørsmal? Er det Ranks osv i Guild Wars? kossen får man det? Hvordan kommer jeg meg til berømte "hall of heroes"? Hvilke muligheter har jeg innen PvP? Får man flere ved kjøp av Nightfall, Factions? Takker for svar
Blårens Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 (endret) Jo det er ranks i Guild Wars! Man trenger fame å det får man av spille PvP i Heroes' Ascent! For å komme til Hall of Heroes må du spille Heroes' Acent med et bra build, bra folk og litt flax. Hvis du kjøper Nightfall og Factions får du nye skills du kan bruke i pvp, men du Kan også kjøpe alle skillene i Factions/Nightfall til PvP(Bare PvP ikke PvE) Endret 30. desember 2006 av MongoMan
Lasse000 Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Skrevet 30. desember 2006 takker:D Sitter og venter på at klokken skal runde 22.00 31.desember ;D *fyrverkeri*
Chilliking Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Hvis du liker å slakte andre spillere (som vil slakte deg) så er d bare morro.. Men RPG er selvfølgelig best!!
Speik Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 (endret) Guild Wars inneholder fullt av PvP-arenaer. Du har: Random Teams 4 vs 4 Arenas 4 vs 4 Team Arenas Heroes Ascent 8 vs 8 team tournament Guild Battles 8 vs 8 Alliance Battles 12 vs 12 ( i GW: Factions) The Jade Quarry og Fort Aspenwood (Competitive PvP missions i GW: Factions) Hero Battles 1 vs 1 (GW: Nightfall) Det er ved å komme videre i turneringen Heroes Ascent (HA), at laget ditt etter hvert får muligheten til å kjempe i The Hall of Heroes. Og ved å kjempe i denne turneringen får du fame-points og ved 25 fame points blir du rank 1! Skaff deg flere og flere fame-points for å få en høyere rank. Noen spillere er til og med rank 12! Håper det oppklarte litt Endret 6. januar 2007 av Speik
Azagrath Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Heroes Ascent 6 vs 6 team tournament Sånn, fikset. Den var 8v8 før...
danilovic Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Poenget med PvP er å eie andre. Hva er kulest: Spille foppalkamp, eller gå sikksakk mellom kjegler? Daniel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå