Gå til innhold

Garry's mod - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Googlet? Lastet du den ned fra garrysmod.org eller noe lignende?

 

Hvis du gjorte det så slett den og skaff wiremod via svn (hvordan du gjør det). Da får du alltid siste versjon og det er lett å oppdatere.

 

Hvis duplicatoren fra svn versjonen av wire ikke fungerer så prøv å lagre en tønne eller noe annet enkelt. Hvis det går så er det noe galt med flyet og hvis ikke så er det noe galt med duplicatoren. Bruker flyet noen spesielle addons?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har snublet over et sinnsykt irriterende problem, jeg kan ikke løfte ting med physics gun. Når jeg "skyter" tingene for å flytte på dem, så står alt i ro, alt som skjer er at jeg skyter en blå laser på tingen... SINNSYKT IRRITERENDE!!! :/

 

Noen med samme problemet, eller noen som vet hvordan jeg fikser det?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
noen spørsmål:

1)kan noen forklare meg hva det er for et spill?

2)hvor mye koster det?

3)må jeg kjøpe det gjennom steam?

 

1) Det ultimate Sandbox spelet. du kan spawne alle items frå half life 2, og gjere alt mulig med dei. Hydraulics, rope, axle, weld, osv. Du kan også spawne NPC'er og leike deg med dei, fange dei, skyte dei, osv... Eg laga eit fort for å holde ute zombiar, med hydrauliske dører og bruer som åpna seg ved eit trykk på numpaden.

2)10€, rundt 100 kroner (verdt det!)

3)jepp.

 

Du trenger også eit source-spel for å spele Gmod. Eg kjøpte half life 2 berre for å spele Gmod, so innsåg eg kor fantastisk Half Life 2 var :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...