Gå til innhold

Garry's mod - Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri prøvd Garry's mod før, men venner av meg sier det er ekstremt bra, så jeg tenker på å laste det ned. Men har det set slik at man må ha HalfLife:2, CS:S og DoD?

Har DoD, HalfLife2: Source og CS:S, Men må jeg ha "vanlig" Halflife2 for å kunne bruke det?

Håper noen kan svare meg på dette... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sa "Har DoD, HalfLife2: Source og CS:S, Men må jeg ha "vanlig" Halflife2 for å kunne bruke det?"

Altså han har det, men lurer på om han trenger det? :dontgetit:

Skrevet
Han sa "Har DoD, HalfLife2: Source og CS:S, Men må jeg ha "vanlig" Halflife2 for å kunne bruke det?"

9637603[/snapback]

Opps.. Mener 'HalfLife:Deathmatch'.. Men er det en forskjell på om jeg har HL:Deathmatch eller bare HalfLife? :hmm: Det var det som var poenget mitt..:S

Skrevet

9637603[/snapback]

Opps.. Mener 'HalfLife:Deathmatch'.. Men er det en forskjell på om jeg har HL:Deathmatch eller bare HalfLife? :hmm: Det var det som var poenget mitt..:S

9642458[/snapback]

Jeg tror det går hvis du har et source-spill. Altså Cs Source.

Jeg vet egentlig ikke. Du kan prøve å laste ned 9'ern og sjekke om det fungerer.

Skrevet

Det holder med et hvilket som helst source spill tror jeg. Det går ihvertfall med bare CounterStrike Source. 9ern trenger mer enn 10ern, så det hjelper ikke å teste med det.

Skrevet

har akkurat kjøpt det, men hadde ikke noe valg enn å ta det med CS:S for 25$ (fikk ikke til å kjøpe noe utenom pakken) likevel fikk jeg ikke en gift code på CS:S. jeg har orange box fra før av + HL2 fra release så har 1 ekstra.

Skrevet

Er det noen som vet om Valve har planer om å så inn Portal Gun i Garrys Mod?

Jeg mener den orginale som er i spillet Portal, ikke noe hjemmemekket som etter min erfaring fungerer heller dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...