Gå til innhold

Nightvision... hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er vel egentlig ikke noe galt med nightvision, det hjelper jo når det faktisk er skikkelig mørkt. Men største problemet er vel at det ikke er noen offisiele baner som er designet spesielt for bruk av nvg... eller kanskje det er det?

7596916[/snapback]

Powerstrip funker 10 ganger bedre en nightvision da

7608608[/snapback]

Btw: powerstrip hva er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et program som gjør at du kan stille kontrast på skjermen og lignende, gjøre det lysere osv. Det er svært handy å spille slik når man går inn i mørk på dd2, så ser du alle som prøver å hide i mørke hjørner.

Jeg pleier bare gjøre bildet svært lyst(fast instilling, trenger ikke forandre), jeg merker først at jeg har det så pokkers lyst først av når jeg gamer cs uten pstrip.

Skrevet
Et program som gjør at du kan stille kontrast på skjermen og lignende, gjøre det lysere osv. Det er svært handy å spille slik når man går inn i mørk på dd2, så ser du alle som prøver å hide i mørke hjørner.

Jeg pleier bare gjøre bildet svært lyst(fast instilling, trenger ikke forandre), jeg merker først at jeg har det så pokkers lyst først av når jeg gamer cs uten pstrip.

7610480[/snapback]

Akkurat, jeg klarer ikke spille uten PowerStrip

Skrevet (endret)
Btw: powerstrip hva er det?

7609983[/snapback]

Det er egentlig ett overklokking program til skjermkort som også gjør at du skal stille på farger, gamma osv

Kjøper det bare i siste runde i en pcw hvis jeg har litt ekstra spenn :p

Men får 60fps av det så bruker det aldri :p

Bruker Powerstrip eller driveren til å fikse på gamma

Endret av GnoMiz
Skrevet

Det er ikke mye nytte av nightvision.. men det funker my bedre i cs1.6 enn i css

Når jeg spiller css er det bare viss jeg trykker feil jeg har nvg.

Skrevet
For dt første synes jeg source har mye bedre graffikk

for dt andre er ikke cs1.6 via steam mitt

for dt tredje suger dt å spille lan verson mot bots

7593116[/snapback]

hvem spiller mot bots da? -_-

ja er enig i at source har bedre graffik, men mange ser ikke are på grafikken

wtf mener du med cs 1.6 via steam mitt? :\

ON: Nightvision funker bra og det funker bra å treffe hue når du lagger som bare det og at fps dropper ned til 20 xD

Skrevet
Det med at nightvision lager en "Tshyyyyyyy!" lyd slik at alle hører det hjelper ikke så mye for gjøre den mer attraktiv...

7647130[/snapback]

Det er jo kjekt da, for da slipper du å skremme fienden din..!

Skrevet
Nightvision og shield er noe av det mest unødvendige som er i CS.

7593583[/snapback]

Jepp, eg får dramatisk FPS-dropp ved bruk av Nightvision, ikkje har den noko nytte heller, hadde det vært brett i mørke kanskje.

Skrevet
Nightvision og shield er noe av det mest unødvendige som er i CS.

7593583[/snapback]

Jepp, eg får dramatisk FPS-dropp ved bruk av Nightvision, ikkje har den noko nytte heller, hadde det vært brett i mørke kanskje.

7649847[/snapback]

Vet at det finnes iallefall ett brett som er helt mørkt, det er "aim_paintballarena" ellerno sånt.. Bedre med nightvision enn med flashlight.. Men nightvision funker vel ikke helt optimalt heller..

Skrevet

Har ingen spilt Zombie mod. der blir du tvunget til å bruke Nightvison når du blir tatt, så derfor synes jeg nightvison ikke er bortkastet likevel. Men de(valve) skulle ha laget flere baner der det var fokus på bruk av nightvision/shield. Shield er jo upopluært fordi det funker å drepe noe ved å treffe dem i foten. så shield er bare rett og slett dårlig konstruert i spillet.

Skrevet
Har ingen spilt Zombie mod. der blir du tvunget til å bruke Nightvison når du blir tatt, så derfor synes jeg nightvison ikke er bortkastet likevel. Men de(valve) skulle ha laget flere baner der det var fokus på bruk av nightvision/shield. Shield er jo upopluært fordi det funker å drepe noe ved å treffe dem i foten. så shield er bare rett og slett dårlig konstruert i spillet.

7661406[/snapback]

prøv å trykke "n" du så slipper du å bruke "Nvg" selv om du er zombie!

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

På source syntes jeg den funker dårlig, men derimot på 1.6 er den god når det er mørkt!

Vennen min har en gammel data, og han må bruke Nightvision for å kunne spille.. <(^^)>

Skrevet

7661406[/snapback]

prøv å trykke "n" du så slipper du å bruke "Nvg" selv om du er zombie!

7671670[/snapback]

Men den har blitt disablet i den nyeste versjonen av zombie mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...